• Anonym (Schawrzkopf)

Hur avtändande är grått hår på en man?

Nu vill jag höra sanningen! Om man för övrigt är vältränad och har snyggt rynkfritt ansike utan dubbelhaka.

Har några gånger färgat håret svart med just innan krogbesöket. Då har jag märkt att jag har större chans på tjejer i 35-40-årsåldern. Jag är själv 50. Då tänker jag att det är konstigt att hårfärgen skall betyda så mycket. Men uppenbarligen gör det det.

Sedan åker jag hem på morgonen och tvättar ur färgen. Men det är ju jobbigt att träffas igen och visa upp sitt rätta jag
  • Svar på tråden Hur avtändande är grått hår på en man?
  • loova08

Jag tycker inte att det är så himla fint med grått hår, fast jag kan medge att vissa passar i det.
    Min sambo har lite gråastrån här och var. Ogillade det starkt i början men ju mer tiden går desto mer tycker jag om det. :)
    Nu ser det mer fel ut när han är nyfärgad.. inte alls lika naturligt haha

Ska nog tillägga att jag bara är 20år.

• Anonym (Sexigt)

Vissa det gråstänket, det är både attraktivt och sexigt hos en man. Jag är 30 år och jag tycker det är jäkligt snyggt hos en man men grått, ( Manligt ). Du låter som en man i min smak, hur får man tag på dig?? 

• 010306

Inte det minsta ! Hellre naturligt gråhårig än att man ser att det är fejkad färg på en karl
    Är själv 32 & min man som är 4 års äldre börjar få lite gråa tiningar ! tycker bara det e manligt.

• Anonym

naturligt är snyggast enligt mig!!

• FasterK
    Anghammarad skrev 2011-10-27 13:55:52 följande:

Kortfattat kan man väl säga:

Ja

Nej

Precis!
    Avundsjukeargumentet - hjälpare av argumentationssvaga sedan tidernas begynnelse. /Chazz Michael Michaels
  • Blondina

Avtändande? INTE ALLS!!!!!!

Jag kör med min man så han ska bli gråare än vad han redan är Flört

Så underbar o älskad 100110 * Oplanerad men oj så välkommen BF 120310
  • Anonym (snyggt!!)

Min man börjar bli lite gråhårig i skägget och i håret, runt öronen, vi är båda 30 år. Det är väldigt manligt på något vis och jag gillar även hans små "skrattrynkor" runt ögonen, det ger honom karaktär! De få gångerna jag tittar på andra män(tittar inte aktivt utan om man går på stan eller tittar på tv´n-typ) så är det som är runt 35-40 och tycker överlag att äldre är snyggare än yngre(utgår från 30 år då)

Jag tror du vinner på att vara dig själv i längden.  

• Anonym (Tjej 41år)

Sluta färga ditt hår ts, det är en befängd idé för män, krångla inte till det för dig så :)

Jag är en tjej på 41 och min älskling är 57 år och har lite grått hår och det är ju en del av honom, som jag älskar :) Hur snyggt och sexigt som helst! Drömmer

Svar på tråden Hur avtändande är grått hår på en man?