Inlägg från: michelodeon |Visa alla inlägg
  • michelodeon

Juli bebis 2012

Hej! Jag plussade oxå igår :) 3+5 idag...

har du mycket symptom? Jag mår redan illa på em och kvällen och brösten ömmar, det molar och ilar i livmodern.

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon

Grattis till dig oxå :)

Är det första? Det blir mitt andra barn. Har en son på 2 år och 4 månader.

Jag hade min senaste mens 25 september men jag har en cykel på 35 dagar som man kan ju inte räkna precis från det datumet. Hade ÄL den 16 oktober och skulle få min mens nu på söndag men har känt mig så konstig så jag testa igår och det visade fint plus :) så det blir 3+5 idag.
    BF blir 7 Juli.

Du då? när skulle du få mens? BF? Har ni försökt länge?

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon

å va lika :) ja det kanske vi gör :) haha

Jag gick över 14 dagar med min son och hoppas verkligen att jag slipper det den här gången.

Längtar verkligen till efter vecka 13 nu så man kan känna sig lite lugn. Kommer förmodligen få göra vul i vecka 13. Fick göra det med sonen för att se att allt var bra efterson jag fick missfall i vecka 12 innan jag gick sonen. Så nu måste man hitta på saker att fördriva tiden med så tiden går fort :)

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon

Nej, jag har nog inte heller fattat det faktiskt :) det här är första gången vi haft sex vid ÄL och det tog sig direkt. Men alla kvinnor i min familj har otroligt lätt att bli gravida.

Jag ska köpa ett till test på väg till jobbet sen och testa igen :) fick ju ett solklart plus men vill se det igen haha man e väl lite knäpp :) då kanske man kan börja tro.
    Ska köpa vitaminer och för gravida så man börjar få i sig folsyra ordentligt för celldelningen.

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon
    jinxy skrev 2011-10-28 11:02:22 följande:
    Åh jag hopas verkligen att jag ska få hänga i den här tråden... Hade ägglossning runt den 25, BM den 7 nov... håller tummarna att den inte kommer såklart.

Jag tänkte att jag slänger in en kommentar här så tappar jag inte bort er om det vill sig så väl :) 
    Håller tummarna för dig :)
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon

Jag testade med testlagrets igår och tänkte köpa CB idag :)

Förra gången ringde jag nog i vecka 7 tror jag. I Enköping har man inskrivning i vecka 10 typ. Jag tänkte ringa vid samma tid den här gången. Jag kan ta vilken tid som helst för jag jobbar på lasarettet så jag kan bara gå iväg en stund på arbetstid :)
    Undrar när man måste berätta på jobbet? efter stora UL kanske.

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon

Välkommen :)
    Jupp, mår illa mest på em och kvällen. Mådde illa tidigt med sonen oxå.

Jag bor i Enköping. Vart bor du? Första barnet?

Grattis föresten :)

• michelodeon

Nu har jag precis tagit ett nytt test, blev Apotekets egna. Superfint plus trots att jag kissat typ 30 minuter innan :D

• michelodeon
    bevingad skrev 2011-10-29 00:37:48 följande:
    Åh vad härligt!!!
    Här ska vi nu gå och lägga oss... illamåendet är här så har faktiskt tagit en åksjuketablett. Vill kunna sova inatt och inte bara må illa..
    .
    Ja usch, funderar på att köpa såna oxå. Det är verkligen värst på kvällen... igår va de inte kul, det sipprar saliv ur kinderna å äcklig klump i halsen å känns surt i magen. Å så vet man att det bara kommer bli värre :) uj uj! men det ska man ta, eller hur? :)
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • michelodeon

Välkomna alla nya :) jag jobbar idag men läser på telefonen ibland :)
    Mått illa som satan vid lunch :( men det är välkommet oxå :) är ju ett bra tecken sägs de.

Svar på tråden Juli bebis 2012