Inlägg från: kulliz80 |Visa alla inlägg
  • kulliz80

Juli bebis 2012

hej jag vill vara med här , plussa nu på morgon , har inte våga testa förrän idag är idag i 4+6 vecka 5 ,
    vi har försökt skaffa bebis i 5 år , har 2 mf bakom oss , men nu hoppas vi verkar att du ska få stanna kvar...

• kulliz80
    Tolle83 skrev 2011-11-01 06:10:49 följande:
    Åhh vad härligt! STORT GRATTIS!

Låter som oss... jag är okså i 4+5 fast vu har "bara" försökt i  3 år. Också 2 mf i bagaget. Vi har blivit satta i kö för IVF ocj tanken va att vi skulle börja med de i januari... Jag hoppas vi slipper de nu :D
    vi skulle oxå börjat med ivf i jan , Grattis till er oxå :D
  • kulliz80
    Mysmamma70 skrev 2011-11-04 12:53:35 följande:
    Jag fryser och är varm omvartannat, går och tar av och på fleecejackan både hemma och på jobbet

Min mage är rejält svullen, ser ut som jag är i vecka 18-20
    samma här fryser o 'är varm omvartannat.....

Magen är svullen men måste framåt kvällen ....

Mår  illa en hel del , försökte med seaband det hjälper bara lite...
  • kulliz80

Idag har vi vart vul sett den ett tickande hjärta... Är nu inne på tredje veckan med illamående o sååå trött ....

• kulliz80

Jag mår illa varje dag , sjukt trött på kvällen somnar redan vid halv åtta på kvällarna....
    Sexlivet är inget vidare här heller , men får hoppas det vänder senare sen. .....

• kulliz80
    Tolle83 skrev 2011-11-22 05:36:39 följande:
    Idag välkomnar jag v 8 :)
    kul ;)
    jag går in i vecka 9 idag ;)
  • kulliz80

Jag mår oxå sååååå illa , inget hjälper mej.... Ska till läkaren i morgon o se om det finns nån hjälp.... Har inga krafter alls, har gått ner tid på min praktikplats ( fas 3 plats )

• kulliz80

Idag var vi vul o allt såg bra o min uträkning stämmer bra så idag går vi in i vecka 10.....

• kulliz80
    Tolle83 skrev 2011-12-03 09:22:32 följande:
    Måste fråga igen! Nån som är i v 9 och har haft hiskligt ont? Typ som mensvärk....
    jag hade riktigt ont för nån vecka sen men det var bara några timmar sen vara det borta, nu har jag bara lite molande mensvärk från till o det helt normalt ;)
  • kulliz80

Jag har mådde illa sen vecka 5 är i slutet av veckA 10 nu o mår illa än .... Men hoppas det ger sig vart eftersom nu när man börjar närmare sig vecka 12.....

Svar på tråden Juli bebis 2012