Juli bebis 2012
hej jag vill vara med här , plussa nu på morgon , har inte våga testa förrän idag är idag i 4+6 vecka 5 ,
vi har försökt skaffa bebis i 5 år , har 2 mf bakom oss , men nu hoppas vi verkar att du ska få stanna kvar...
hej jag vill vara med här , plussa nu på morgon , har inte våga testa förrän idag är idag i 4+6 vecka 5 ,
vi har försökt skaffa bebis i 5 år , har 2 mf bakom oss , men nu hoppas vi verkar att du ska få stanna kvar...
Idag har vi vart vul sett den ett tickande hjärta... Är nu inne på tredje veckan med illamående o sååå trött ....
Jag mår illa varje dag , sjukt trött på kvällen somnar redan vid halv åtta på kvällarna....
Sexlivet är inget vidare här heller , men får hoppas det vänder senare sen. .....
Jag mår oxå sååååå illa , inget hjälper mej.... Ska till läkaren i morgon o se om det finns nån hjälp.... Har inga krafter alls, har gått ner tid på min praktikplats ( fas 3 plats )
Idag var vi vul o allt såg bra o min uträkning stämmer bra så idag går vi in i vecka 10.....
Jag har mådde illa sen vecka 5 är i slutet av veckA 10 nu o mår illa än .... Men hoppas det ger sig vart eftersom nu när man börjar närmare sig vecka 12.....