Inlägg från: Glada28 |Visa alla inlägg
  • Glada28

Juli bebis 2012

Hej alla. Hoppar gärna in här efter att ha plussat idag. Det blir 2:a barnet. Har en dotter på 1 år o 9 mån innan..

Har inga alls speciella symtom. Kanske lite mer hungig o trött än vanligt. Inte alls som sist..ÄN iallafall. Bf 4 Juli. Skriver in mig i listan..  

• Glada28

Hej..Vi ska oxå ge våra morföräldrar mfl julklappar med en hälsning från magen..Fast hur ska man kunna hålla sig så länge.

Jag kan inte heller fattan att jag är gravid igen. Inga speciella symtom alls förutom hungern då...Tar 2 timmar sen e jag vrålhungrig igen...

Förra gången kunde jag inte dricka kaffe men nu är det inga problem alls o jag tänker inte på att minska direkt heller. Så farligt är det väl inte. Dricker kanske 4 koppar om dan..    

• Glada28

Min kompis jobbar på BB å sa det att om jag någoion ska ha mer barn, skaffa aldrig i början av Juli. Då är det kaos. ALLA får barn. 

Hehe, där fick hon..   

• Glada28

Jag är oxå nojjig. Tog ett nytt gravtest idag igen. Som tur är så visade det samnma som sist.

• Glada28

Jag berättade för min chefer idag. Tycker det är bra att dom vet om det skulle va nåt + för planeringen framöver då vi ska dra ner på folk..

• Glada28
    Mysmamma70 skrev 2011-11-04 18:18:38 följande:
    Jag saknar fredagsvinet

Jag med!!
  • Glada28

Förra gången mådde jag illa varje dag i 12 veckor. Nu känner jag ingenting. Vet inte vad som e värst egentligen... Känner mig hur ogravid som helst ju..

• Glada28

Beklagar missfallet. Kan inte föreställa mig den förlusten...

Känner mig lite konstigt illamående. Men den bästa medicinen är salta pengar. Mmmm   

• Glada28
    mommytobe again skrev 2011-11-24 19:22:07 följande:
    va kul då följer vi varann åt:).....det blir nog full rulle med en trotsig 2 åring och en nyfödd:)haha ska bli kul!

Jag med. Min dotter blir 2 den 29 januari och hon  ska bli storasyster den 4 juli
  • Glada28

Hej alla! Får tyvärr avsluta min tid hos er. Fick missfall igår..Eller jag började blöda igår och på VUL sa att dom att det dött tidigare eftersom det var så litet...Snyft..Jag som trodde det värsta var över eftersom man var i 11+1.. Men det är nån mening med allt. Lycka till tjejer

• Glada28
    MLT skrev 2011-12-15 20:49:47 följande:
    Beklagar =/ Vet hur det känns, fick samma chock-besked i somras. Hoppas du snart får tid för skrapning så du kan läka och börja om!

Jag fick ocå missfall vid den tiden men hon sa att kroppen tar hand om det själv. Ska tillbaka om 1 vecka o se så allt kommit ut bara...Behöver di skrapa alltså?
Svar på tråden Juli bebis 2012