Inlägg från: MammaSandra1989 |Visa alla inlägg
  • MammaSandra1989

Juli bebis 2012

Jag plussade imorse. Fick missfall ibörjan av månaden så vet inte riktigt exakt hur lång menscykel är då de varierat 2-3 dagar sedan jag fick barn. Men om jag utgår från det jag tror så är det den 10 Juli beräknad födsel :) Vart på sätt och vis chockad i morse för trodde inte de skulle bli något denna månad men i går kväll och inatt har jag mått illa så var tvungen att ta ett test!

• MammaSandra1989
    ettplusett skrev 2011-10-30 08:52:11 följande:
    Har någon annan haft sådana här blödningar i tidigt skede? Är det normalt? 
    Jag hade blödningar i en vecka med sonen, dock lite längre fram (vecka 6) men var rätt mycket blod, trodde de va missfall Men de blev en liten son :)
  • MammaSandra1989

Haha då kommer jag att föda på dom två månaderna som mest. Sonen är född i mars och vi kom in på morgonen och framåt sen eftermiddag/kvällen hade dom fått skicka vidare folk till andra bb

• MammaSandra1989

Jag vill ringa men vet inte om jag vågar med tanke på att jag fick missfall förra månaden så vill inte ringa för tidigt

• MammaSandra1989

Ella Jade - med sonen fick jag ljusrosa/röd blödning i flera dagar plus ont men jag har nu en liten kille som sitter här bredvid mig :) håller tummarna !

• MammaSandra1989

Min son kom när det var halvmåne och mamma har fött sina barn kring fullmåne/nymåne/halvmåne . Jag har ju bf den 9 juli men tror på den 11 juli :)

Svar på tråden Juli bebis 2012