Juli bebis 2012
hejhej!! hoppar in här, jag plussade också igår.. är på bim-2 och allt detta känns så overkligt! obs, detta är första barnet :)
hejhej!! hoppar in här, jag plussade också igår.. är på bim-2 och allt detta känns så overkligt! obs, detta är första barnet :)
Godmorgon! Det verkar som om att de flesta har symtom som illamående här inne, jag är i vecka sex, (5+3) och mår inte ett dugg illa.. Bör man vara orolig för detta? Har varit gravid innan vilket slutade i en abort i v.9 och då mådde jag så fruktansvärt illa, var känslig för lukt osv. Nu; ingenting. Skumt!
Hej!jag är i vecka 7 (6+3) just nu och har sedan en vecka tillbaka haft fruktansvärda mensliknande smärtor! Jag vet att detta kan vara normalt, men i en vecka? Någon annan som har likadant?
Är det någon här inne som är sjukskrivna p.g.a. sitt illamående? Jag har ett fysiskt jobb och så fort jag reser mig upp ur soffan/sängen vill jag bara kräkas. Hur ska man kunna jobba då? Någon mer som har det likadant?
Hej alla! Jag går in i vecka tolv på fredag men har hittills varit så jäkla hungrig HELA tiden!! Spelar ingen roll om jag trycker i mig två stora portioner mat, en hel pizza, eller vad som hellst, en timme senare är jag lika hungrig ändå! Blir galen på detta ätande! Någon som känner igen sig i detta? Sen har jag även fått en konstig smärta i nedre delen av ryggen som liksom strålar ner mot ena skinkan. Känns lite som kramp. Min första tanke var foglossning, men det har man väl inte så tidigt?
Åh, var på ultraljud idag och vi fick se en mycket livlig liten krabat som levde loppan där inne. Så otroligt underbart! Ni som själva fått se vet vad jag menar, nu helt plötsligt känns alla dessa veckor som mest bestått av illamående såååå himla värt det! Kan inte vara lyckligare just nu! <3

jag vill också bli tillagd, sarah pettersson, har en pussbild som visningsbild:)
Var det någon mer än jag som fick ett angelsound i julklapp? Försökte på julafton men hittade ej och testade idag igen, och visst hörde jag dom! Med en gång, åååååh vilken lycka :D
godmorgon! idag välkomnar jag vecka 13, känns som en milstolpe! 30% av grav. wooh! :D