• s85

Juli bebis 2012

Hej, hoppar in här oxå då jag har bf i slutet av juni/början av juli 2012. Är nu i v 5 och ska på tidigt VLU den 21/11 (v 8). Beställde tid hos en privat gyn, så man kan börja riktigt njuta av graviditeten. Då vi genom gick ett sent ma i augusti. 
    Äter folsyra och lite exta omega 3, då jag är dålig på att äta fisk. Skäms 

Är det någon annan som börjat "boa"? Glad Köpte hela Leviks-serien på IKEA häromdagen, då den ska utgå och började titta på den redan i somras. Skrattande

• s85
    Tvåbarnsmamman78 skrev 2011-11-02 09:58:41 följande:
    Vill också göra ett tidigt  vul men min bm sa att det bestämde läkaren om jag behövde.. Vart ska jag vända mig?
    Vänd dig till närmaste privata gynmottaging, brukar finnas en i varje stad. Man får betala för det, men det är det värt! Glad
  • s85

Jag och min sambo har varit tillsammans i tre år och förlovade i två, båda fyller 26 nu. Är lite lill-gammla av oss, så det känns naturligt att få barn nu. Vi har båda fastjobb och letar nu efter hus, så jag hoppas kunna få inreda en barnkammare till våren! Drömmer

• s85

Hej, var på VLU idag och är enligt det i v5+0, man kunde typ ana en liten bebis, men ingen hjärtaktivitet ännu. Läkaren trodde det beror på att det är för tidigt, hoppas det syns på måndag. Drömmer

• s85

Idag såg man ett hjärta som slog, så otroligt skönt! Glad Och mitt nu beräknade förlossningsdatum är den 6 juli! Gravid så nu ska jag laga  en omega 3 rik middag! Skrattande

• s85

Hej, vill gärna oxå vara med i FB gruppen, Sandra Fredriksson från Oskarshamn, har samma bild som här på FL. Glad

• s85
    Lyckliglottad skrev 2011-11-14 10:15:04 följande:
    Nu har jag startat en grupp på FB vi som är gravida med BF i JULI/AUGUSTI och ingen kan se nånting så länge man själv inte är medlem i guppen. så man behöver inte vara rädd för att någon ska se
    Hej, kan du lägga till mig som medlem. Sandra Fredriksson, bor i Oskarshamn 
  • s85

Hej, det verkar som det inte fungerade att bli till lagd i FB gruppen. Kan du som fixar med detta gärna försöka igen?
    Sandra Fredriksson

• s85

Är det någon mer som lider av känslig livmodertapp? Obestämd Det gör att jag efter mys eller blivit undersökt, blöder lite lätt, någon dag efter.

Svar på tråden Juli bebis 2012