Juli bebis 2012
Hoppar gärna med i tråden jag med. Vi plussade igår, hoppas att bara testen visade rätt. Ska kontakta BM imorgon.
Grattis till alla er andra!
Hoppar gärna med i tråden jag med. Vi plussade igår, hoppas att bara testen visade rätt. Ska kontakta BM imorgon.
Grattis till alla er andra!
Tack för välkomnandet.
Jag känner mig precis som vanligt, något tröttare och mer bubblig i magen. Ska ringa mvc i morgon så får vi se vad de säger. BF borde vara 2-3 juli.
Hej!
Herregud vad mång inlägg det redan har blivit här. Hur mår alla?
Har berättat för min gamla arbetskollega idag att jag var gravid, det blev för svårt att hålla minen =) trots att man bara är i vecka 5.
När beräknar ni andra att sluta jobba? Hur har det varit för er som redan har barn sedan tidigare? Är själv lärare och det är så svårt att se sig själv sluta i maj då alla betyg ska sättas och man lämnar eleverna i sticket. Pust, vad mycket man ska behöva tänka på... Även om det blir trevligt i juli. =)
Härligt att höra att allt går bra för er tjejer. Själv mår jag prima, kanske något tröttare än vanligt men jag tränar och hänger i som vanligt. Har inga andra symtom hittills. Inga bröst som gör ont eller kräkningar. Hoppas att det kan hålla sig så hela vägen.
När har ni andra tänkt att säga till er chef för lite ledighet? =)
Har inga direkta sympton. Lite tröttare och kanske lite bubblig i magen men värkar/krampor någon gång men annars inget illamående eller liknande. Går in i vecka 6 idag tror jag. Har fått tid hos BM den 21/11.
Vad heter sidan på FB?
Aha, så smart var jag ;) Tack så mycket.
Hej tjejer. Har inte varit här på ett tag nu och inläggen bara haglar in =)
Kramar till er som det inte har gått så bra för och även till er nya som har fått plus.
Själv mår jag skitdåligt under dagarna, illamående till max. Vet inte vad jag ska göra eller äta.
Hej tjejer. Helgen har varit jättejobbig med kónstant illamående. Har ätit lite grann men har det som svårast på morgonen. Själv väger jag runt 52kg till mina 155 cm. Funderar på att ringa BM imorgon och fråga om det finns nåfra tabletter mot detta illamående. Vet inte hur jag ska fixa att jobba då även magen gör ont.
Grattis alla nyplussade och en kram till dig Ella.
Är också i vecka 7 och är just nu sjukskriven pga mitt illamående. Morgonen är värst, illamående och yrsel. Tvingar i mig lite bär eller en rostad macka för att inte bli helt utslagen under dagen då jag knappt äter.