Juli bebis 2012
Hej jag hoppar in här!
Jag har nyss plusat efter tredje försöker efter ett MA! Så nu hoppas man på att det går bättre denna gång! Det är mitt och min sambos första barn :)
Hej jag hoppar in här!
Jag har nyss plusat efter tredje försöker efter ett MA! Så nu hoppas man på att det går bättre denna gång! Det är mitt och min sambos första barn :)
Ella Jade: Lycka till! Hoppas allt går bra! Håller alla tummar och tår! Kramar!
MollyMiranda: Gud vad snäll hon är :) Lycka till på inskrivningen och hoppas allt ser bra ut :)
Hej! jag skriver väldigt sällan här. Jag tycker det är svårt att skriva i forum och hinner inte med hela tin. Så jag undrar om det är nån som skapat en facebook grupp för juli bebis 2012 som man kan få vara med i? Tycker det är mycket lättare att skriva på fb då man lättare kan hålla reda på allt och det inte blir lika rörit.
momster: vad tråkigt att höra att du fick ma i vecka 16. vad är blodförtunnade? och hur hjälper det?
Jag har själv haft ett ma i vecka 19 (fostret var 8 veckor) men fick inget för att minska risken för ma denna gång jag blev gravid.
momster: Okej då förstår jag :) Vad bra att det funkar :) Inte kul att få ett ma och två mf! Glad för er att det funkar :D