• Mijab

Juli bebis 2012

Hejsan! E ny här :). Plussade idag o allt känns overkligt! E troligen i V5-6. Ska ringa barnmorskan o boka tid imon! Hur 100 kan man vara på att dessa Gravtest stämmer? Körde med clearblue digitalt! Jag mått illa smått sen haft typ mensvärk o haft en hel del flytningar! E det normalt?

• Mijab

Haha hej mamma! Detta e fortfarande overkligt! Jag o min sambo berättade för familjerna idag o dom blev både chockad o överlyckliga :)...

• Mijab

Jag vet det e helt sinnessjukt! Allt har sin mening så klart :). Tror ni nattjobb kommer ha en stor påverkan på gravisiteten? Har ett ganska tungt jobb så måste ta det lungt nu så man inte riskerar mf :(

• Mijab

Jag har oxå svullen mage! Helt sjukt! Min symptom idag har varit när jag reser mig upp så blir jag illamående men allt e lungt när jag sitter ner eller ligger! Sen som sagt lite molande värk o lite ryggvärk! Har fortfarande inte släppt chocken ännu! Ringde BM idag o fick en tid den 16 nov! E det fler som har tagit bara ett Gravtest o gått på det att man e gravid eller tagit flera? Jag har bara tagit ett :s

• Mijab

Nu känns det som mina bröst väger som bly! O ja har ändå mini bröst haha!!! Okej så ni har testat ett antal ggr då! Hmmm.. Pratade med sambon nyss o sa att jag funderar på att testa mig igen! Han ba SLUTA DU E GRAVID hahahaha! Ella jade jag berättade för dig att jag fick ont på ena sidan av ryggen, som sagt normalt älskling, man blir verkligen nojjig men tanke på att det e fortfarande tidigt! Man vill ju att allt ska gå så bra :)

• Mijab

Ella jade, du ska inte oroa dig som sagt vissa kan få små blödningar under graviditeten men du ska absolut ringa BM nu på morgonenî?¢î?¢î?¢î?¢î?¢î?¢î?¢î?¢î?¢î?¢î?¢

• Mijab

Hur har allt mått idag?? Ni som pratar om att berätta för folk på jobbet, så gjorde jag det direkt. För jag jobbar på ett tungt jobb så tyckte jag min chef hade all rätt o veta situationen att jag inte får stressa o måste ta det lungt. O ifall det blir för påfrestande så han kan placera om mig! Ganska viktigt :)! Sen har jag berättat för några nära arbetskollegor oxå! Resten får reda på det när jag har varit hos BM o allt e bra :). Ella jade du vet att du e mina tankar ;).

• Mijab

Ni e verkligen erfarna föderskor :). Sjlv mitt första o e lite orolig inför det. Högsta önskan hade varit att det går snabbt hahaha :)

• Mijab

Detta har varit den jobbigaste helgen för mig någonsin! Jag har sovit bort hela helgen! Har aldrig varit så här trött innan! Lite skrämmande faktiskt! Åkte till föräldrarna på middag i lördags, tror ni inte jag somnade i deras soffa!

cissi7006: jag håller tummarna för dig att det inte e nått farligt!!

• Mijab

Jag håller tummarna o känner för er ni alla som har fått småblödningar!! Jag hoppas allt går bra för mina tjejer

Svar på tråden Juli bebis 2012