Juli bebis 2012
ella jade jag ahr både positiva och negativa erfarenheter av blödningar och hoppas så klart det inte är någon fara.. blöder du mycket? vad sa bm? vilken vecka är du ?
ella jade jag ahr både positiva och negativa erfarenheter av blödningar och hoppas så klart det inte är någon fara.. blöder du mycket? vad sa bm? vilken vecka är du ?
Jag har med som molande värk i magne runt äggstockarna och går ut i ryggen det är ligamenten också som töjs då livmodern arbetar och växer, förstår din oro man kan liksom inte tänka på annat... det är positivt att det bara kom när du torkade dig.. var det klart blod eller mer brunt för vissa kan ju få en liten blödning ungefär då dem ksulle ha mensen i vanliga fall,,
Dem på sjukvårds upplysningen tycker jag inte man kan fås ån hjälp av men klart olika vem som svarar,, men om du ät jätte orolig så åk upp på gyn berätta din oro att du blödit lite och har ont så får dem undesöka dig
ja gör det så kan du kanske slappna av lite sen.. det är ju tyvörr inte så mycket göra så här tidigt heller bara vänta och det är det värsta. Brunt är ju gamalt som kan komma ut sen är man ju väldigt skör i slemhinorna när man är gravid vissa får tex blödning efter samlag lycka till
ella jade ja dem kan se en hinnsäck tror det är på gränsen se hjärtat emn amn vet ju aldrig men om du är jätte orolig åk in dem kan inte neka dig det är bättre annarss kommer du vara orolig hela tiden,, som sagt det är vanligt med blödning i början men på sjukhuset kan dem se om blödningen kommer från livmodern eller vad so kan va
ja ring inte då säger dem vänta bara . dem kan inte neka dig berätta din oro detär inte bra gå vara orolig heller... dom kommer ta blodtryck urinprov och sen kommer du bli undefrsökt av läkaren som även kommer göra vul så tveka inte om du är orolig dem kan inte se mycket av själva graviditeten typ hinnsäck som dem kan mäta och se hur långt på ett ungefär du gått en om du har mer blödning och i så fall vart i från den kommer ibland kan dem följa upp med blodprover jag ksulle åkt in om jag var du.. jag är lika som mollymiranda mitt spyke skulle inte klara av vara hemma bara och vänta
Ella jade det är väl det denna tråden är till för ? Ventilera sina tankar både oro och glädje jag tänker på dig och håller tummarna att allt går bra,, lycka till berätta sen hur det gått
herregud ja men om du ahr tur tar det kortare det brukar gå lite snabbare dagtid alla fall
Bläää idga är en sån dag man bara vill dra täcket över huvudet igen,,
mina hormoner är galna idag vet inte om jag ska gråta eller skratta,,
jag har huvudvärk ömma bröst från helvetet och känner mig bara depp..
Mina små tjejer 2 och 3 år slog upp sina ögon innan sex i morse är mer död än levande..
ja så nu har jag fått klaga lite..
skulle ni våga färga håret? jag måset verkligen ser inte klok ut men vet inte om man vågar,,
Kan ni som vart stordrickare av kaffe dricka kaffe nu som gravida? jag kan inte men är sugen men bara jag känner lukten så får jag avsmak innan drack jag en 5-10 koppoar om dagen.. saknar det lite en kopp kaffe på morgonen så där,,
aha ja man kan ju hoppas att kaffesuget inte kommer tillbaxs rätt onödigt hinka litervis kaffe per dag och lika mycket socker i..
ja jag får skylla mig själv lite mina somnade kl 6 i går kväll för dem sov inget på dagen,, så klart dem var utvilade då så tidigt, men jag själv satt uppe till 1.. förrutom den där tuppluren på soffan mellan 8-10.
Min dotter 3 år har vattkoppor men det är på slutfasen nu dem har torkat så på måndag blir det dagis igen för båda tjejerna om inte dne lilla har fått vattkopper.. Dem klättrar på väggarna här hemma,
är sugen på boka tidigt ul men så nervös att det ska va tomt.. hm