Inlägg från: BebisVagga |Visa alla inlägg
  • BebisVagga

Juli bebis 2012

verkar inte bli en julibebis för mej.. plussade på testlagrets stickor.. men efter några dagar så testade jag igen med cb (idag) o den e helt negativt... så tror jag drabbades av en såndär kemisk graviditet eller vad dem kallar det för..

bim på söndag.. men har gett upp hoppet..

• BebisVagga
    Mysmamma70 skrev 2011-11-01 14:03:55 följande:
    Men har du inte BIM förrän på söndag finns det ju massor av hopp kvar
    tror inte det... kan itne plussa först o få negativa sen...
  • BebisVagga
    Tolle83 skrev 2011-11-01 18:27:24 följande:
    Men du, om du har BIM först på söndag kan testet knappt stämma.. Då har ju ägget kanppt fäst? De är väl ungefär en vecka innan mens de fäster om man har lutefasen på 14 dagar...

Eller har jag fel? bara en tanke.... 
    jag vet inte exakt.. aningen BIM idag eller på söndag..
    hade 33 dagars cykel innan mitt missfall i augusti iaf..
  • BebisVagga
    Tolle83 skrev 2011-11-01 19:44:59 följande:

Frågar här med-...

Nån som vet om ananas i konservburkar kan vara skadligt? 

skulle jag inte kunna tänka mej
  • BebisVagga
    Tolle83 skrev 2011-11-01 19:49:34 följande:
    ja föröskte googla de... o då kom de upp att äter man 7 ananaser så ska de (ENLIGT GAMMALT HUSMORSKNEP) sätta igång en förlossning... Så ja tänkte att de kanske påverkar även om man inte äter 7st :D

jag är bara sjukt nojig :S 
    finns faktiskt inget som kan sätta igång en förlossning sådär.. då ska du inte våga gå i trappor heller om man tror på massa prat..

du kan nog äta hur mycket du vill av annanas
  • BebisVagga
    SommarDahlia skrev 2011-11-01 20:51:15 följande:
    usch då... inte så smart av oss här då :)

Jag var den enda som fick barn på mitt sjukhus den dagen(natten) sonen föddes i oktober, vilket var väldans skönt eftersom det annars föds många barn där varje dag.
    Föreställer mig att jag ringer till förlossningen i juli å barnmorskan svarar "jag är ledsen, här är fullt, prova igen imorn" :)
    det var sjuksköterske trejk då jag skulle ha min son... dessutom 15 veckor för tidigt så jag blev skickad till köpenhamn
  • BebisVagga
    Mysmamma70 skrev 2011-11-01 21:10:02 följande:
    Fast Köpenhamns förlossning har väl ett gott rykte?
    SommarDahlia skrev 2011-11-01 21:04:17 följande:
    Tur man bor där det iaf finns flera sjukhus inom en timmes köravstånd, värre är det om man bor i norrland och närmsta sjukhuset är fullt.
    Ja, men då får man väl hoppas att norrlandssjukhusen har större beredskap  Eller semestra i Skåne när det drar ihop sig

nu låg ju jag på neonatalen..
    jag hatade det.. fattade ingenting o dem vägrade prata engelska.. dem var otrevliga o snäsiga..
     skällde ut dem att hjag itne fattade vad dem sa.. o dem sa då att jag var trög i huvudet som inte fattade deras språk antingen fick jag lära mej det eller skita i att förstå..
  • BebisVagga
    Mijab skrev 2011-11-01 21:16:13 följande:
    Hejsan! E ny här :). Plussade idag o allt känns overkligt! E troligen i V5-6. Ska ringa barnmorskan o boka tid imon! Hur 100 kan man vara på att dessa Gravtest stämmer? Körde med clearblue digitalt! Jag mått illa smått sen haft typ mensvärk o haft en hel del flytningar! E det normalt?
    så normalt det kan bli
  • BebisVagga

Nej nu ska jag inte störa er mer i denna tråd... bim-2 idag o jag gör negativa tester bara.. blev så fett lurad på mina 10mLU tester, men då dem nu e slut så har jag köpt rfsu testerna o de e helt negativa.. Jag har varit gravid 4 gånger o jag har alltid plusat några dagar innan bim.. så det e väl bara att inse JAG ÄR INTE GRAVID... jaja  hoppas på att få hoppa in i en augustitråd istället då..

lyckatill tjejer

• BebisVagga

Ni glömmer inte facebook gruppen va..

Helt hemlig grupp för blivande 2012 mammor..

o ja den e helt hemlig.. ingen kan söka den eller se nått innehåll eller medlemmar i den.. ingenting syns även om du gillar eller skriver i den...

Adda mej på susanne surre Nilsson så lägger jag till er

• BebisVagga

Mensen idag då... Ingen juli bebis för mej..

• BebisVagga
    Therese och Stefan skrev 2011-11-05 10:43:07 följande:
    Vad heter sidan på FB?
    den e hemlig o går itne att söka

Susanne surre nilsson heter jag.. du får adda mej så lägger jag till dej
  • BebisVagga
    AnnA1985 skrev 2011-11-05 10:44:23 följande:
    tingeling84: jag har så.. blir livrädd när det väl händer, huga :S

Cissi:  Va? Finns det en FB grupp? Inte för att jag tänker gå med just nu och avslöja mig såhär tidigt.. men kan ju vara bra om man får passera den magiska veckan 12 ;p
    du behöver inte avslöjjas.. gruppen e 100% hemslig.. alla som e där e gravida o många lika hemliga...
  • BebisVagga

alla ni som addade mej på face e nu med i gruppen

• BebisVagga

Den hemliga facebookgruppen vill ha fler nya medlemmar..

Ingen kan söka den.. ingen kan se vem som e med i den o vad som skrivs.. ingen kan se VEM som blivit medlem i den.. Om man inte e medlem själv...

Susanne surre Nilsson heter jag o det e mej du ska adda om du vill vara med..
    Många vill vara hemliga därav att gruppen e helt stängd för alla ICKE medlemmar.

• BebisVagga
    Lyckliglottad skrev 2011-11-19 20:55:17 följande:
    Gruppen på FB är stängd och hemlig på grund av att folk vill vara anonyma och och inte gått ut med Graviditeten ännu. Vill man vara med så Skicka inbox med ert namn så bjuder jag in er direkt :)
    jag vet.. det e ju MIN grupp..
  • BebisVagga
    Lyckliglottad skrev 2011-11-19 22:34:15 följande:
    Jag har skapat denna grupp nyligen. så det kan inte vara din grupp. måste blanda ihop den med någon annan.
    då har du en annan grupp.. 
Svar på tråden Juli bebis 2012