Inlägg från: Bees knees |Visa alla inlägg
  • Bees knees

Juli bebis 2012

plussade för ett par dagar sedan ,tror jag är i vecka 4.
    det var planerat men det var vårt första försök,hade ställt in mig på att det skulle ta några månader!
    fortfarande lite i chock...men väldigt glad!
    bara att hoppas att det går vägen....

• Bees knees

jag fick gå upp o kissa 5gånger i natt,det var lite tröttsamt. kankse dricker för mycket på kvällen?

• Bees knees
    owner skrev 2011-11-02 20:29:02 följande:
    Ja det är första barnet. Vi försökte förra månaden oxå men då "gjorde" vi det typ 4 dagar innan äl. Lite Shettlesmetoder ifall du läst om det :) Men nu gjorde vi försök både några dagar innan och på själva dagen. Då verkar d som det tog direkt :) Jobbigt att vänta, JA! Jag kunde knappt vänta dom här dagarna så jag kunde ta testet, haha!
    vet hur det känns, jag var också förberedd på att det skulle ta tid men så gick det på första försöket!
    Blev ´ganska förvånad när jag plussade!
    Mitt första med.
  • Bees knees

Hoppas innerligt att det går bra för dig Ella Jade! håller tummarna

• Bees knees
    Gurkburk skrev 2011-11-03 16:06:13 följande:
    Idag drar det och har sig i magtrakten, värker lite svagt. Igår oroade jag mig för att jag inte kände något, idag oroar jag mig för att jag gör det. Det gör inte direkttidigare ont, mer som molande mensvärk. Hur ni andra det med symptomen? Jag väntar fortfarande på att mina bröst ska börja ömma som förra gången då jag ibland knappt kunde ha kläder på mig.
    känner lite mindre "mensvärk" nu än tidigare, men brösten ömmar som sjutton!
  • Bees knees

Tifan, tänker på dig och håller tummarna!

• Bees knees

Jag och min sambo har varit tillsammans i 1år 6mån ungefär.
    vi är båda 27 år.

Igår hade jag det jobbigt,blev hormonknäpp och hysterigrät över en spindel o sedan över allt möjligt.
    Stackars min pojkvän säger jag bara, han var en klippa.

jag hoppas att jag lugnar ner mig snart, jag vill ju inte behöva förklara mig för släkt o vänner.
    någon mer som är "gråtmild"?
    idag har jag dock varit lugnare.

• Bees knees
    Mysmamma70 skrev 2011-11-06 21:01:27 följande:
    Det är bra att börja shoppa i god tid för då har man större möjlighet att fynda och handla på rea.

Eftersom vi har pojke 2 år och flicka 10 mån har vi ju redan allt som behövs, utom möjligen en trillingvagn... det får vi fundera på  
    smart tänkt!  tänker mig också att det kan vara kul att sprida ut kostnaderna lite under väntetiden.
  • Bees knees
    Bragdoll skrev 2011-11-06 20:46:17 följande:
    Låg och drog mig i morse och råkade nysa, då brände det till som sjutton precis där du beskriver, vart livrädd, tänkte att "det var det", vågade knappt gå på toa..

Är också gråtmild. Alltså jag är inte en gråtig person, ganska kall och hård. Så när man börjar grina för att man hör Annie sjunga Tomorrow så har det fan nästan gått för långt tycker jag..  
    hahahaha!  kan inte mer än att hålla med.
    man blir lite rädd för sig själv....
Svar på tråden Juli bebis 2012