Juli bebis 2012
Goddagens damer!
Här är en till som fått plus, BF 8 juli! Kan inte fatta att de gick på första försöket!!
Går allt vägen blir det andra barnet, vi har en son på 2 år oxå.
Goddagens damer!
Här är en till som fått plus, BF 8 juli! Kan inte fatta att de gick på första försöket!!
Går allt vägen blir det andra barnet, vi har en son på 2 år oxå.
Ja, det känns overkligt men inte riktigt lika galet som när jag fick plusset med ettan.
När ska man ringa BM egentligen? känns lite tidigt att ringa än tycker jag, är ju bara i v.5. Gör man hälsosamtal fortfarande? Minns att de mötet var totalt meningslöst. När går man på första annars?
Jag funderar på att göra vul i v. 9. Gjorde det sist och det var riktigt skönt efteråt. De säger ju att ser man ett pickande hjärta typ i v.9 så minskar risken för missfall lika mkt som när man gått 12 fulla veckor.
Hade sån huvudvärk igår, la mig 20.20(!!) igår å sov hela natten. Lägger mig normalt aldrig innan 22 men igår var orken slut å huvudvärken alltför påträngande. Hoppas innerligt jag inte ska vara såhär trött framöver. Minns att jag i stort sett alltid la mig innan 21 när jag va gravid med sonen. Hur ska det gå med mitt studernade då? pluggar mkt på kvällarna eftersom jag inte vill ha sonen fulla dagar på dagis..
Nån mer som börjar bli trött redan?
känner mig inte svullen än och jag hoppas det dröjer, ska ut på VFU med skolan i fem veckor på ett behandlingshem för psykiskt sjuka och jag tror inte dom är positivt inställda till gravida på arbetsplatsen med tanke på riskerna. Dessutom har en del psykiskt sjuka tendenser till att vara hotande och aggressiva mot de som på något vis är svagare. Så jag hoppas magen dröjjer till jul :)
Ni som har mer än ett barn sen innan, märkte ni att magen kom fortare med 2:an än med 1:an?
Jag har oxå en kompis som är i 4:e månaden, hade varit så kul om allt gick vägen.
I övrigt har de flesta kompisarna fått sina första detta året men jag har fått en hint om att ytterligare några provar på syskon snart.
JonnaA87: Om jag förstått det hela rätt så spelar det ingen roll om det finns tvillingar i din pojkväns familj. Det där handlar om ägg och hänger helt på dig :)
De där förbaskade ananasarna startade ingen förlossning för mej, däremot fick jag väldigt ont i munnen efteråt :)
Sugen jag blev på ananas nu bara för det :)