• MIJV

Juli bebis 2012

Hej allesammans!

Jag och min man har precis startat bebisverkstaden igen.. Har två barn sedan tidigare, en 4 åring och en 5 åring. Jag har en liten fråga, sista mens första dag var den 15-16 okt. har en vanlig cykler och när kan man tidigast göra ett positivt test?

/MIJV

• MIJV
    Bees knees skrev 2011-11-06 22:00:21 följande:
    jag plussade 4 dagar innan mens! clearblue digital var tydligast i så tidigt skede. 
    Lycka till!
    tack för svar... så när tidigast kan jag testa? Det här är första gången vi planerar, förut har det bara hänt så vi har inte riktigt haft koll på BIM och ÄL osv
  • MIJV
    Bragdoll skrev 2011-11-06 22:02:58 följande:
    Testade på -5 och fick tydligt positivt med RFSU:s som jag köpte på ICA.
    Tyvärr är min pres.bild lite för liten men det är där iaf :) 
    vad innebär -5 ? 
  • MIJV
    Bragdoll skrev 2011-11-06 22:34:00 följande:
    5 dagar innan mensen skulle dykt upp om det hade varit den jag väntat på
    ah ja det förståss, tack
  • MIJV
    Bragdoll skrev 2011-11-06 22:41:20 följande:
    Bor du i Västernorrland? Tycker mig känna igen stilen på fotot (Lenár)
    Japp bor på Alnö =) själv?
  • MIJV

Wohoo! Fick ett vääldigt svagt streck på stickan i dag... Håller tummar på att det går vägen och inte bara är inbillning. =)

• MIJV

hej

vill gärna oxå vara med på fb. hur gör man?

/mijv

• MIJV

grattis! jag har också tätt mellan mina första, bara 18 månader..

• MIJV

åh så tråkigt med halsbränna, rennie var det som fick mig att överleva andra graviditeten...

• MIJV

Vår som heter Sebastian, ville ha Bastian från oändliga historien, men gubben ville inte det så det blev Sebastian. Men jag kallar honom för Bastian =)

Dottern heter Melina, trodde hon skulle vara en Sandra men det passade inte alls..

Så nu tredjen har vi Alexander, makens val.. om det blir en pojke och Mira om det blir en tjej.. Troligen blir det ett Sandra i mellannamn.. Hoppas bara att namnen passar när bebisen väl kommit ut =)

Svar på tråden Juli bebis 2012