• Helvi

Juli bebis 2012

Hej Alla! Tänkte hoppa in här om de går bra!

Jag har vetat om att jag är gravid i en vecka nu men kan inte riktigt tro de än. Om jag räknat rätt har jag BF 12 Juli och jag känner av symtomen mycket tidigare nu än vid min förra graviditet.
    Jag skulle vilja höra hjärtljud så fort som möjligt, när är de tidigast att kunna höra? Någon som vet?

• Helvi

Madlin: Jag tog en klunk te imorse och fick springa och spy vet inte varför jag inte fick behålla tet. Kaffe går hur bra som helst. Kina mat är ett måste nästan varje dag känns det som. När är du beräknad?

• Helvi

Tundra: Tack för svaret! det är inte så att jag är jätte orolig, har bara väldigt svårt att förstå att jag är gravid, kanske fattar mer efter man fått höra den lille..:)
    Men jag borde i o för sig förstå eftersom jag får spendera mycket tid på toaletten då jag blir kissnödig HEEEELLA tiden...haha,,men de får man ta..:)

• Helvi

Hej hoppar in här med er om det är ok?

Väntar mitt andra i Juli (bf 12 Juli) så jag är i vecka 14 nu.

Jag kan inte bestämma mig om jag ska kolla kön eller inte. Med första gjorde jag inte de och de va spännande och spekulera om vad som fanns i magen, men nu vet jag inte om nyfikenheten tar över..:)
    Min mage har redan vuxit en del och jag tycker den är rundare än förra gången,,så kanske en tjej nu då..:?

Svar på tråden Juli bebis 2012