Juli bebis 2012
Ny!:) plussade i fredags, första barnet!! Vi är så enormt lyckliga, spända och skräckslagna! BF 16 juli... Kram på er alla!
Ny!:) plussade i fredags, första barnet!! Vi är så enormt lyckliga, spända och skräckslagna! BF 16 juli... Kram på er alla!
Vädursflicka: men vi är väl förhoppningsvis varken de första eller sista som känner såhär?!;)
MollyMiranda: tack!! Ja, gasig som bara den.. Stackars mannen;)
Bees knees: tarmarna är tydligen svullna hörde jag igår.. Men ja, det gör ju det inte mer mysigt;)
faaan.
jag har ont i ryggen, växtvärk, ett jävla humör & ett helt sjukt sug efter salta saker- så som tonfisk i olja med thailändsk musselsås?! haha.. Tur att det inte är söta saker iaf, usch.. mår illa bara jag tänker på det.
På tal om det, trodde att jag hade sluppit illamåendet, icke sa nicke..! here we go....
Tjejer, vad har ni för cravings?! Jag börjar bli argpåmig själv nu,är konstanthungrig och så jääkla saltsugen!!

HAHA! Helt sjukt, det är det enda jag tänker på för tusan.. Mannen försöker tvinga i mig kiwi & annat nyttigt som jag kan småäta på,men jag vill har kex & vitlöks-bonjour.. Haha..! Han säger att jag redan gått upp1-2 kg :'( FY!! Hur ska ni göra för att hålla vikten nere?TACK SÅ MYCKET ALLA!!! :D hihi

Igår fick jag ringa 1177, förklarade om mina symtom som jag känt av. Hon misstänkte havandeskapsförgiftning:s så idag ska jag ringa kk här i stan
Vafan!!! Jävla iphone?!
var hos BM idag på hälsosamtal, ska dit 22/11 igen, är det inskrivningen då? Jaa, det borde det fan vara..
Känns bra, har gått upp två kg :S är 170cm och väger nu 60,2kg. HEMSKT!!!
Ska fan inte äta något onyttigt alls, är livrädd för att bli tjock. Låter hemskt, men ajg är verkligen rädd för det.. Vill gå upp MAX 11kg, alltså 9 till.. Sen får det vara nog.
Ska motionera och äta supernyttigt. Någon som känner som jag?
Vi vill göra VUL innan vecka 18, var kan man beställa tid till det??
Kraaam
hej
vill gärna oxå vara med på fb. hur gör man?
/mijv