• Kimber

Juli bebis 2012

Hej alla!
    Nu hoppar jag in här hos er eftersom jag plussade natten till 8/11 *____*
    Jag har efter många uträkningar kommit fram till att jag är i vecka 7 [ 6+2 ] och BF till den 2 Juli, yay!

Jag och min sambo bor i södra Frankrike, Aix-en-Provence, så det går många tankar just nu vad det gäller MVC -kontroller osv eftersom jag vill förlösas i Sverige.. Men sånt löser sig alltid, huvudsaken är att fröet mår bra och gror som det ska ^___^

Det känns kul och väldigt spännande, och jag håller tummarna för att allt går som det ska, för både mig själv och för er alla andra {#emotions_dlg.flower}

Och jag skickar massa styrkekramar till er som det tyvärr slutat olyckligt för, håll modet uppe, jag är säker på att det snart ligger ett nytt litet frö där inne och gror Hjärta

• Kimber

Nu har jag pratat med barnmorskan hemma i Sverige, och hon gav mig nya veckor och datum.
    Enligt henne är jag i vecka 6 [ 5+6 ] och BF den 6 Juli, samma dag som min bror fyller år hihi ^___^

• Kimber
    Lyckliglottad skrev 2011-11-10 10:58:38 följande:
    Grattis Vad kul Hur kännns det då har du några symtom? Solig
    Tack snälla!

Det känns omtumlande och spännande ^___^
    Jag har illamående och lite yrsel ibland, imorse var den värsta dagen för illamående, men man får försöka tänka att det är ett "friskhetstecken" hihi.
    Mina boobs har även blivit större och tyngre O__O

Grattis till dig med! Ja visst känns det oerhört skönt så länge det rullar på. Varje gång man får lägga på ett veckonummer känns såå bra!
    Har du själv några symptom? Har du fått tid hos barnmorska ännu?
  • Kimber

Vilket BF -datum har du fått förresten?

• Kimber

Okej, vad spännande för syskonen också nu då *____*

Det här med VUL har jag inte riktigt förstått, är det något man har rätt till eller är det något som görs på rutin i olika städer osv? Finns det en spec. anledning till att man gör VUL?

• Kimber
    AnnA1985 skrev 2011-11-10 19:16:39 följande:
    Mår tokilla, men det är nog för att jag enbart ätit brunch idag :S
    Så nu ska jag gå till pizzerian och köpa en stor fet kebabrulle!! :p 
    Fan va gott!!! ^____^
  • Kimber

Ella Jade: Vilken otroligt stark människa du verkar vara. Mina tankar finns hos dig och jag hoppas att du snart får ett nytt +.. Massa kramar från mig Hjärta

Svar på tråden Juli bebis 2012