Inlägg från: emma0303 |Visa alla inlägg
  • emma0303

Juli bebis 2012

Har haft sömn problem till och från, men nu är det extra mycket men de beror nog på full månen...vilket alltid har stört min sömn!! Men allt med att vara gravid är nytt för mig, gravid för första gången...så bara hoppas att allt är bra med lilla pyret i magen! V5+2 så lååååångt kvar till bf 2012-07-10!! Någon som har typiska graviditets symptom??

• emma0303
    Lyckliglottad skrev 2011-11-11 10:58:07 följande:
    FY fasen vilken illamående man har fått. från ingenstans så har det kommit på en som ett brev på posten dom senaste 2 dagarna. Någon mer som har tips mot illamående eller med har mkt illamående?

{#emotions_dlg.flower}
    Köpte sea-band på apoteket... funkar kanon bara efter några minuter ;)
  • emma0303
    Lyckliglottad skrev 2011-11-12 13:15:15 följande:
    Jag har med ett illamående tror jag måste prova någon från apoteket och se om det finns något som kan hjälpa
    Jag testade sea-band från apoteket, funkar kanon!! ;)
  • emma0303
    chess07 skrev 2011-11-12 13:21:48 följande:
    Hej alla Goa flickor!
    Jag vill dela med mig av den här länken då pappan i inslaget är en vän till mig... Det ofattbara har hände dem när dem skulle vara som lyckligast... Hjärta

www.dt.se/sport/1.4092893-ett-val-for-livet
    fan vad orättvist, lider med dom hoppas på att dom får lite tid tillsammans!! Starkt av dom att berätta öppet om de <3
  • emma0303
    Lyckliglottad skrev 2011-11-14 12:54:51 följande:
    hoppas du får behålla det :) Ja såna ska jag med prova många säger dom är super!!
    Har haft sea-band en veckan, tyckte inte att det hjälpte första dagen men nu kan jag inte vara utan dom !! Synd att det inte hjälper mot att behålla maten man fått i sig... less på att kräka så fort jag ätit! Men de hör ju till ;) Ingefära hjälper oxå ganska bra ;)
  • emma0303
    Tolle83 skrev 2011-11-15 06:03:16 följande:
    Åhh jag är grymt avis!! Jag är helt  stoppad :( Har inte kunnat göra mina behv sen i onsdags :O
    De blir v'l till att trycka i sig katrinplommon...

Nån som har förslag på nåt godare? 
    Gick 6dagar med att vara helt stoppad!! Köpte sempers katrinplomma/päron pure (från 4mån) och köpte även linfrön som jag äter dagligen nu och magenunkar!!!
Svar på tråden Juli bebis 2012