Inlägg från: snoffsan08 |Visa alla inlägg
  • snoffsan08

Juli bebis 2012

Jag följer gärna med här oxå om det är oki? Har bf den 12 juli. Väntar 4e barnet och har RUL på alla hjärtans dag :o)

• snoffsan08

Maho81: Låter som om du är på väg att få foglossning. Försök att skaffa ett bäcken bälte som du kan ha på dig. Kontakta en sjukgymnast. Sen tror jag oxå att det kan handla om järn brist när det gäller det yra i huvudet. Kolla med din bm så du får kolla dina värden. Lycka till!

• snoffsan08
    PlurkOchLinda skrev 2012-02-01 11:10:12 följande:
    Vad kul, enligt barnmorskan har jag oxå Bf den 12 :) Men får ju se vad de säger på Ul, har den 13/2 :)

Åh, vad kul! Hittade ju den här tråden först idag, så jag har inte hunnit hänga med så mycket. Hur mår du? Vad tråkigt med såna reaktioner från sin familj! Min mamma, pappa och syskon fick reda på det väldigt tidigt. Alla blev jätte glada, men brorsan tyckte vi talade om det för tidigt. Men man blir ju så glad. Har dock inte gått ut med det på FB än, men folk man träffar på är det svårt att dölja det för nu då man börjar bli stor. Har däremot fått frågan om jag ska befolka sverige själv, eftersom det är nr 4 jag väntar. Det är ju inte heller så rolig kommentar. Men men, det är väl ändå upp till mig tycker jag.
  • snoffsan08

Vad härligt att ni fått titta in på era bebisar och sett att det ser bra ut =o) Jag får vänta i 12 dagar till =o( Ska försöka se vad det blir då oxå, hoppas lite på en pojke, men blir förstås lika glad om det blir en tjej. Har f, p, f sen tidigare. Välkomnar V:18 imorgon. Ska bli spännande och se på RUL om det stämmer eller om dom flyttar på BF. Vill ändå bli igångsatt tidigare, då mina tidigare förlossningar gått så himla fort. Har ju såna problem med foglossning och grejer, men var till naprapaten nu idag, kändes jätte bra efteråt, ska dit på måndag igen. Är det vanligt att folk gör abort då om dom inte är nöjda med könet? Jag trodde bara sånt spelade nån roll typ i Kina. Konstigt tycker jag.

• snoffsan08

Jag har haft rätt hittills på mina barn, så det ska bli kul och se den 14e om dom kan se en lite snopp eller inte, då jag tror jag väntar en liten kille. Vi har inte kommit på nåt bra flicknamn än, HJÄLP!! Får vi en pojke så blir det Linus, en kobo av mitt och mannens namn. På flicka har vi varit inne på Fiona, Vendela eller Tintin. Jätte svårt. Har rätt så "vanliga" namn på dom tidigare. Ellinor, Erik och Frida.

• snoffsan08

Varför skulle jag tro att du är rasist? Menar du att dina vänner har tagit bort barnet i V18 bara för att det inte var det kön dom önskade??

• snoffsan08

Jaså, ja då förstår jag vad du menar =o) Tragiskt att folk gör på det viset tycker jag. Helt sjukt egentligen enligt min personliga åsikt. Men då förstår jag att dom inte vill tala om könet på RUL. Har aldrig hört talas om det , inte här i Stockholm iaf.

Trolla75 skrev 2012-02-02 14:58:28 följande:
    Jag är så glad i båda mina flickor och önskar att nr 3 också är en liten flicka! Det skulle underlätta så för oss, med tanke på att vi redan har allt en liten tjej skulle behöva!Hittade just ett graviditetsverktyg här på fl och skrev i för skojs skull Till min stora lycka är min kinesiska ålder 33 år! Haha... och den säger också att jag väntar en flicka... Men det är inget som är säkert. Mest på skoj...www.familjeliv.se/Vantar_barn/Kalender/flicka...
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ

HI hi hi, gjorde den oxå förut. Visade att vi skulle få en pojke, så vi får se då.
  • snoffsan08

Jamen precis!! Visst får man ha önske tankar, som jag nu som skulle vilja ha en liten kille te.x. Men jag skulle ju bli överlycklig även om det visar sig att det blir en flicka. Skulle faktiskt underlätta egentligen om det blev det =o) Men jag har en av varje med mitt ex och en flicka med min man, så för hans del skulle det vara kul om det blev en pojke oxå, då jag definitivt inte ska ha fler barn efter detta. =o)

• snoffsan08

Åh, vad kul att du får "kika" in till bebisen på måndag! Jag får vänta 12 dagar till =o(. Min äldsta tjej är 11. HOm har redan fått mens, tuttar och hårväxt. Hon fladdrar iväg ibland med tonårs fasoner, men jag försöker ta ner henne på jorden direkt igen. Tål inte när hon suckar eller himlar med ögonen åt mig. Det är svårt! Jag har henne och hennes bror varannan vecka. Jag och min man försöker ge dom ansvar och att dom ska hjälpa till här hemma med saker och ting, speciellt när jag har så ont som jag har. Men hemma hos deras pappa behöver dom knappt städa deras rum, hans sambo gör ALLT. Nu började jag prata om nåt helt annat helt plötsligt =o) Men med tanke på tonårs flickor. Själv var jag nog ganska snäll i tonåren tror jag. Träffade mitt ex då jag var 15 och han 20, så han hade körkort och så. Visst var man på fester och sånt men höll mig ändå ganska städad. Jag miste en bror när jag var 8 år, han var då 20, kan hända att man har haft det lite i åtanke med saker och ting oxå. Han blev mördad. Hanso bortgång stärkte familje banden. Oj, vad jag for iväg känner jag. Sorry!

• snoffsan08
    JennyL88 skrev 2012-02-02 15:51:57 följande:
    Känns som det är mycket graviditetshormoner i luften här!!!

Ursäkta om det jag skrev störde dig på nåt sätt. Min karl blir tokig på mig för att jag gnäller om att saker och ting luktar illa.
Svar på tråden Juli bebis 2012