Tack alla, O grattis till bebis litenR!
Idag har vi vart på ante mottag för lite ctg, vi har vart på förlossningen varannan dag nu ett tag men dom hade så mycket o göra så vi fick ta ante ist. Ska dit på fredag igen och sen på tisdag ska vi träffa nån läkare där. Därför vi får åka in så mycket nu är för att fosterrörelserna har minskat nåt grymt, plus att lillis har bestämt sig att ligga i säte, o har gjort de i ett par veckor nu! Idag började mina förvärkar igen, en vecka sen sist så lite har ja fått vila. Dom gör fruktansvärt ont när dom väl kommer men efter nåra timmar så slutar de, foglossning from hell och karpaltunnelsyndrom fångar upp all tid som går när förvärkarna har semester ;D Har också som vissa av er svårt o sova, vaknar varje timma av att man behöver gå på toa eller att man måste vända på sig, konstigt att man inte gör de i sömnen som alltid. Nu ska ja fixa klart i köket, vi bor i lägenhet och det finns inga högskåp, men igår fick jag ett från ikea av min sambo i födelsedagspresent (28/6). Överlycklig! Så nu måste jag ju ändra om överallt =)