Inlägg från: smulan12 |Visa alla inlägg
  • smulan12

Juli bebis 2012

Hej alla glada!:)
    Sandra heter jag och går idag in i v6 och är så glad och förväntansfull men samtidigt lite orolig än så länge.
    Har mått lite si och sådär den senaste veckan så ska bli skönt att kunna bolla lite tankar med er andra som vet hur det kan vara.:)
    BF - 7/7-2012 :)

• smulan12
    Bees knees skrev 2011-11-06 18:43:03 följande:
    Jag och min sambo har varit tillsammans i 1år 6mån ungefär.
    vi är båda 27 år.

Igår hade jag det jobbigt,blev hormonknäpp och hysterigrät över en spindel o sedan över allt möjligt.
    Stackars min pojkvän säger jag bara, han var en klippa.

jag hoppas att jag lugnar ner mig snart, jag vill ju inte behöva förklara mig för släkt o vänner.
    någon mer som är "gråtmild"?
    idag har jag dock varit lugnare.
    Jag känner igen mig. Fast jag blir först arg och sedan bryter jag fullständigt och gråter, över småsaker. Känns inte som min sambo förstår riktigt vilket känns jobbigt. Obestämd Han har nog inte hunnit vänja sig vid det än skulle jag tro.
  • smulan12

Jag är sååå sugen på att titta på och eventuellt köpa lite bebiskläder. Men vet inte om jag vågar. Är så rädd att det ska hända något. Tycker ni det är för tidigt? Går in i v.6 idag. Glad

• smulan12
    Älskadelillaliv skrev 2011-11-06 21:32:43 följande:
    Jag är också livrädd för att få MF går inte ens än en min utan att jag tänker på det. Den lilla grodan vill jag ha kvar frisk och kry.

Ska ni kolla kön? Vi kommer nog göra det vill kunna köpa mera rosa eller blått.
    Vi ska inte kolla kön. Det får bli en trevlig liten överraskning. Oavsett vad det blir som förhoppningsvis tittar ut blir vi överlyckliga.Glad
  • smulan12
    Mysmamma70 skrev 2011-11-06 21:42:02 följande:
    Sorgen om något händer blir lika stor om man har handlat eller inte.

En del vill inte handla innan av vidskepelse, men jag är inte vidskeplig. Fyra veckor innan 2-åringen föddes stod spjälsängen bäddad, vagnen redo och alla kläder tvättade och fint inlagda i skåpet
    Så sant så sant. Skulle det hända kan jag inget göra. Bestämmer mig nu för att vara glad och lycklig för varje dag jag får uppleva med min lilla "smula" där inne och ska försöka att inte oroa mig. Tack cissi! Glad
  • smulan12
    Bees knees skrev 2011-11-06 21:54:09 följande:
    Håller med cissi7006 där.  Jag förstår verkligen att ni är rädda, men jag  tror var sak har sin tid.
    och nu är det en tid att känna GLÄDJE!

angående att handla till bebis så tänker jag själv handla, skulle något hända så skulle jag sörja men såsmåningom bli gravid igen ,förr eller senare får jag min bebis, det vet jag!
    Känner mig redan mer motiverad och positiv till detta. Tack. I morgon blir det nog en liten tripp till babyavdelningen. Glad
  • smulan12
    Bragdoll skrev 2011-11-06 21:59:50 följande:
    Jag längtar efter sparkar och åtminstone liiite mage så det känns verkligt snart. Egentligen känner jag att jag vill ta tester varje morgon för att se att det faktiskt finns något där. 
    Känner precis lika dant.Tungan ute Det kommer snart.Glad
  • smulan12
    Mysmamma70 skrev 2011-11-06 22:05:04 följande:
    Passa på, för det är nog en hel del rea just nu
    Haha ja jag får göra det. Glad Åh vad roligt det ska bli.Glad
  • smulan12
    Mysmamma70 skrev 2011-11-06 22:24:59 följande:
    Synd om mig som inte får shoppa
    Hehe, jag får väl göra det för dig också då.Tungan ute
  • smulan12
    Mysmamma70 skrev 2011-11-06 22:56:24 följande:
    Neej, nu blöder jag också