Juli bebis 2012
Jag har försökt prata med min sambo och han svarar att det är helt upp till mig när det blir. Vart gästerna ska bo kan han inte svara på och han blir tyst när jag försöker diskutera det. Känns som jag får stora krav som jag känner att jag inte rår på just nu.
Fast å andra sidan så kan ju vädret vara finare i slutet av september än augusti. Campingtält finns väl som tål ett par minusgrader tror jag.. oj nu börjar jag planera iallafall.. :/
Som nybliven förälder det första året är ingen dans på rosor. Livet i par är inte alltid så enkelt och ibland får man bita i det sura äpplet och tänka att det var bra innan så det blir bättre när hon är större igen. Men det var inte alltid kul att planera bröllop när man kände att det här är inte det familjeliv jag tänkt mig. Nu fyra år senare och väntar nästa har vi glömt bort båda två den första tiden och alla små tjafs.
Kan du släppa alla krav på festen, låta någon annan ta hand om bebisen under dagen och kvällen så visst kör på. Annars tycker jag att ni väntar ett år. Våran dag blev underbar även om vi tjafsade oss igenom hela proceduren på planering och förberedelser
.