Inlägg från: SessanM |Visa alla inlägg
  • SessanM

Juli bebis 2012

Emilia är också sådan. Det som brukar funka är att sova ute i vagnen eller att vi lägger oss i vår säng och sedan ligger vi och myser/leker lite innan hon somnar och jag går upp.

• SessanM

Det är nog våra barn som äter tiden så som de växer ;)

• SessanM

Måste fråga er, leker ni mycket med barnen? Vi myser och busar mycket, men det är väldigt sällan jag sitter på golvet och leker.. "Borde" jag det? Tycker det är bra att hon kan leka själv..

• SessanM

Fy, nu är jag magsjuk för andra gången på knappt två veckor.. Tack och lov har Emilia klarat sig, än så länge iaf.

Angående sömnen har hon ju sovit dåligt länge men jag har faktiskt sett en förbättring det sista. Än är det långt ifrån bra, men alla förbättringar är mkt värda.

• SessanM

Efter att jag slutat med p-piller innan jag blev gravid tog det nästan ett år innan jag fick mens, men ägglossning hade jag iaf. Så som Tekla skrev så kan man ju bli gravid ändå! :)

• SessanM

Hur tänker ni kring förskolestart och föräldradagar? Ni som har barn sedan innan, hur många dagar tycker ni man "borde" spara? Är det ok att börja förskolan när som under året? Om plats finns då såklart. Hur länge kommer era barn att vara hemma?

Vi håller på och planerar föräldraledigheten så gott det går då jag pga konkurs kommer att vara arbetslös och då dök det upp massor av frågor.. :)

• SessanM

Välkommen mammaijuli.

Här har Emilia börjat sätta sig upp, väldigt skönt på dagen men mindre härligt på natten...

• SessanM

Emilia hade också en sådan period. Nu äter hon för det mesta men strular lite då och då... Äter inget med ris, är inte det lite konstigt? Hon äter spaghettibitar som är typ dubbelt så långa som riskornen.

Svar på tråden Juli bebis 2012