Inlägg från: nilepile89 |Visa alla inlägg
  • nilepile89

Nu idag fick jag ursäkta äcklet, en riktig snorig klumpig flytning som man harklat sig och spottat en loska. Det måste nästan vara slemproppen va ??? Nu är jag ju bara i 37+4 så blir väl ingen fl ändå

• nilepile89
    SommarDahlia skrev 2012-07-12 20:17:25 följande:

Låter sannerligen som slemproppen!! :)

va skönt :)
    froggyL skrev 2012-07-12 20:33:38 följande:
    E på väg in!

Lycka till :)
  • nilepile89
    Maho81 skrev 2012-07-12 22:04:46 följande:
    Jag är i 37+2 idag och har de senaste dagarna börjat få ont i brösten och idag har det stuckit en del i dem. Någon Annan Som har/haft så? Och idag har jag fått springa på toa 4 gånger och var helt lös i magen =S

exakt så har det varit för mig känns som det hugger till i dem rätt rejält emellanåt. Sedan flera gånger till toaletten.. nu kan jag till och med vakna på morgonen  av att jag måste dit. Men har tyvärr ingen aning om varför det är såhär.. brösten kanske är att de förbereder sin mjölproduktion...??
  • nilepile89
    Maho81 skrev 2012-07-12 22:20:19 följande:
    Vi kanske närmar oss förlossningen? =) Ja det lär väl vara så att det är mjölkproduktion, men det känns konstigt att få ont i brösten med sp få veckor kvar till Bf haha =) Har du några andra känningar?

vi får väl hoppas det :) jo det är la det med slemproppen idag då, och att det trycker neråt men det går ju över så det är så svårt detta... du då???
Svar på tråden Juli bebis 2012