Juli bebis 2012
Jag har "bara" 79 dagar kvar idag :) underbart!
Vi har ett till namn på våran lista, nu tror jag att de står mellan Vilgot och Vilde.. Gillar namn som börjar på V :)
Jag har "bara" 79 dagar kvar idag :) underbart!
Vi har ett till namn på våran lista, nu tror jag att de står mellan Vilgot och Vilde.. Gillar namn som börjar på V :)
Sommardahlia
Haha Wilmer, Och Sixten har vi också varit inne på.. Egentligen gillar jag inte att man ska konstra med stavningen.. Men jag tycker wilmer klär sig bättre med dubbel v..
Men på Vilgot är de definitivt med enkel V :) likaså på vilde :)
Jag har inte varit så aktiv de senaste dagarna.. jag har ju varit i Ullared och shoppat :D Jag har verkligen gått loss kan man säga!!
Men åhh vad kul de var, trots sammandragningar och fruktansvärd foglossning!
De finns massa bilder på bloggen om de är nån som vill sen allt :D
Juste, gick ju även in i v 30 i söndags :D Woohooo :D Underbart!
Jag har verkligen en vilde i magen idag.. De har inte varit många timmars sömn för honom idag...
Igårkväll fick jag akutblixt ont i bakhuvudet.. De gjorde så ont så jag började storböla. Dessutom blev jag livrädd :S Jag har sovit som en kratta trots alvedon o idag på morgonen va de fortfaradne kvar...
Min första tanke var havenskapsförgifning.. (Eftersom man kan få ont i bakuvudet av för högt blodtryck)
Men sen kom ja på att mitt blodtryck va så bra förra veckan, och att ja inte tror de ändras så snabbt..
Fast vad vet jag?
Nån mer som fått så sjukt ont i bakhuvudet?
En liten
Ja
Ringde Apoteket här, men de hade inte sånt.. Men ja ska träffa en kompis imorn som ska kolla trycket..
Men huvudvärken som är nu är INTE rolig.. Den påminner om huvudvärken ja fick efter att ha gjort ryggmärgsprov :S