Juli bebis 2012
FruSandra : tack. Det hjälpte då inte alls för mig när jag testade. Men får väll ge de några fler försök.
FruSandra : tack. Det hjälpte då inte alls för mig när jag testade. Men får väll ge de några fler försök.
Grattis till alla små bebisar !
Jag blir väll kvar här till den 20 juli eller nått.
Har ju redan varit på 4 kollar för igångsättning men är för riskabelt och då väntar jag hellre. Nästa koll är på fredag så man kan ju alltid hoppas.
Har ju bf 16 så de är ju ett tag kvar.
Morgon. Vi fick åka in en tur till förlossningen i går kväll. Lille mannen hade knappt rört sig under dagen och jag fick vidriga flytningar som jag inte vet vad det är.
När barnmorskan känner tror hon först att han vänt sig så han ligger med rumpan neråt. Men allt visar sig till slut vara jätte bra och han låg med huvudet neråt. Fick även oxå veta att jag hade sammandragningar jag inte känner så kroppen hade börjat arbeta med förlossningen även om jag känt mej helt ogravid i går och bara mått piss. Så har det inte satt igång sig själv i morgon hoppas vi det kan bli en igångsättning iallafall. Känner mig Inge gravid i dag heller just bara illamående :/
Grattis missmurrig !!!
Sj hoppas jag vi får snosa bebis i morgon. Då ska vi på koll och förhoppningsvis igångsättning igen Men känns tyvärr inte allt för lovande.
Vermilion sitter på sjukan nu och väntar på bedömning om igångsättning, här kollar dom hur mogen tappen är och om det finns möjlighet att ta hål på hinnorna.
Så hoppas hoppas det har hänt en hel del så vi kan få träffa vårt lilla gos.
Kl 1 i dag ska jag vara på bb :)
Down under: känner som du med de hur ska de bli med 3 barn men snart får jag ju veta.
Saknar mina "stora" barn så otroligt mycket. Är första gången dottern är hos barnvakt så här länge och det blev längre än väntat. Och varje morgon när hon vaknar sejer hon mamma kommer snart. ( hon är hos mormor ) men i morgon är förhoppningsvis lillebror här och vi kan åka hem.
Nu är äntligen vår lilla Denver född. Har inte hunnit väga och mäta han än :)
Tack för alla grattis.
Nu ligger vi i sängen på avd 37 och väntar på mormor som kommer med de stolta stora syskonen.
Snoffsan08 och alla andra hoppas inte jag missat nått till mig. Jag vet att jag är väldigt dålig på att svara och skriva nått vettigt men hinner tyvärr inte med att läsa allt och svarar bara på de jag känner rör mig eller jag har nått att seja nått om.