snoffsan08 skrev 2012-02-17 07:01:35 följande:
Åh, nu är det bara helgen kvar för dig, sen får du titta på er lilla :o). Vill din man oxå veta könet? Eftersom bm inte var helt 100, så beställde jag ett TUL i april, då jag är i v:26, så tyvärr känns det inte helt oki att rikta in sig på flick kläder. Ska kolla barnvagn och lite sånt. Ja, det kan vara skönt å få göra det själva, så man får kolla i lugn och ro. Vi har köpt en KIA Sorento, det är en 7 sitsig bil. Ingen buss liknande utan en mer jeep liknande bil. Måste ju ha en 7 sitsig nu när vi blir 6 st i familjen :o). Skönt att vi blir av med volvon idag oxå.
Ja jisses, ni blir en riktig storfamilj nu, snygg bil!!!
Vi blir ju "bara" 5 så jag kommer fortsätta kuska runt i min älskade Saab 9-5, det är ju inte jätteofta vi knör in oss allihopa men det funkar, tycker det är gott om plats

speciellt när det är jag som kör! Hahaha...
-Idag ska jag klippa mig, åh va skönt det ska bli! har inte klippt mig sedan oktober... lite väl långt mellan varven...
Ja du nu är det snart måndag och RUL, hoppas helgen går fort... men det tror jag, vi ska på kalas både lör & sön.
Jag vet inte om gubben vill veta könet? jag vill!!! med lillasyster ville han inte veta! Men jag får förklara att det har med praktiska saker o göra! Men helt ärligt så tror jag inte att de berättar på vårt sjukhus, NÄL -Trollhättan.
Jasså ni fick inget 100%igt svar på könet? att de då vågar säga nått?
Jag hoppas i alla fall på en tjej, det skulle underlätta att jag slipper köpa allt nytt...

Missförstå mig nu rätt.