Juli bebis 2012
Jmst vi har oxå althera.
Jmst vi har oxå althera.
Jmst : vi upplever motsatsen, när jag ammar äter han med ca 30 min-2 timmars mellanrum nu äter han med ca 3-4 timmars mellanrum. Därför jag håller på att gå över till enbart ersättning.
Tibell: jag har varit super allergisk som barn har fortfarande ganska mycket allergier och syskonen till Denver har och är oxå varit och är mjölk allergiker så Denver har aldrig fått mjölk ordentligt.
Men om jag råkat äta nån mjölkprodukt så gallskriker han och inget duger och magen blir stenhård.
Sen kommer han inte få äta ägg eller fisk förens han är några år pga mina allergier.
Då var det färdig ammat här har fått urinvägsinflamation och fick penicillin och då ska man helst inte amma så läkaren sa de att nu har du ju en anledning att sluta när jag sa att jag övervägde att sluta och bara ammar nått mål nu. Men att läkarna och de på Bvc är på en så att man ska fortsätta amma osv.
Och dottern ( mellan barnet ) har troligtvis fått vattkoppor.
Nån som vet hur de små skulle klara av att få det ?
JWalll : hur har det gått för er ?
Usch nu är dottern helt prickig och en temp på 39,4. Så ser de ut som hon fått ögoninflamation på ena ögat :(
Denver verkar ha klarat sig än så länge så hoppas han slipper det nu oxå när han är så liten.
Var det nån mer än fru Sandra som hade blogg den vill dela med sig ?
FruSandra ; än så länge syns inga prickar eller feber till på han. Bara hans pipiga och trånga luftvägar som härjar fritt.
Tekla78 hur märkte ni att det satt en under ögonlocket ?
Trinity är jätte röd på ögonlocket men jag ser ingen blåsa eller vattkoppa utanpå.
Får kolla noggrannare i morgon och ev ringa rådgivningen om inte natten blir värre för nu har hon börjat små yra.
Tekla kunde tyvärr inte soma när jag sitter med telefonen men det ser precis ut som Trinitys öga.