Juli bebis 2012
Beklagar Cissi o Ella!! Kram
Beklagar Cissi o Ella!! Kram
Känner mig svullen o jämn-tjock : ( I morgon åker stödstrumpor på!
Hoppas ordentligt med sömn sen till helgen kan råda bot på det!
I morgon o fredag ringer klockan 04.30
Psylliumfröskal smakar inget men är grymt effektiva. Fibrer som ger magen fart.
Typiskt att det är "gammelhäxan" som kommer med det rådet haha.
TimRasmus vad sorgligt, beklagar!! Kraft o styrka till dig!
Lider med er alla som är illamående! Undrar just hur ni orkar med vardagen.
Är tacksam att jag inte har illamående mer än att jag kan känna mig lite kymig ibland. Hade aldrig fixat arbetstempot som är på jobbet just nu annars.
Har väldigt svårt att få in att jag skulle vara gravid. Det var ju 15år sedan sist... Kanske vågar jag heller inte ta till mig det då vi inte tänkte bli offentliga med det förrän FVP är gjort o (förhoppningsvis) resultatet visar på en frisk "inneboende". Känns som en väldigt lång väntan!!
Vill även försöka få till ett tidigt vul/ul om jag kan pressa in det samtalet... Skulle gärna vilja veta så att det lilla fröet lever o att jag inte bär på ännu ett MA som ödslar fertil tid.
Åh vad ledsamt för dig Stinurt!!
Beklagar ma86!! Kram o lycka till o hoppas du får god hjälp!!
Vi känner att det är vår hemlighet o det är bara en som vet att vi ens försökt få barn. Vill helst vänta med att berätta till efter FVP som vi bestämt att göra (om det går bra vill säga).
Jag märker ingenting på min mage, det enda som växt är brösten (me like!). Oroar mig för mina lindriga symtom o skulle oxå gärna vilja veta om det lever där inne!
Försökt ringa den enda privata gyn i stan för att kolla om man kan köpa ett vul/ul men har inte lyckats få tag i dom... :-|
Vicki123, FVP står för fostervattensprov. Det kan göras först efter 15 fullgångna veckor så för oss blir det andra halvan av januari... Känns som ljusår bort!