• Mijab

Juli bebis 2012

Ella jade har du googlat upp det? Jag gjorde det men hitta inget :(

• Mijab

jag försökte oxå men fattade nada! Vet inte ens om det stämde in där. Men om du ska UL imon så fråga BM vad det betyder :)

• Mijab

Jag håller tummarna för alla o hoppas på det bästa :)

E det några flera som har blivit tröga i magen?

• Mijab

Mollymiranda: jag hoppas verkligen att det var din kropp som spelade ett spratt med dig!
    Välkommen frånochmeddu o grattis till ett positivt Gravtest :).

Jo tack e ju gasig jag med men magen e ju toltat trög! Kom nyss hem från jobbet o mitt illamående började o var nära på att spy! Aldrig kännt så innan utan då har det bara varit ett lätt illamående! Lär ju säkert bli värre :(.

• Mijab

Cissi7006: nej vad ledsen jag blir! Detta börjar bli för mkt nu med alla som blöder! :(. Jag hoppas Plussar snart igen o att det går bra för dig då!!

Idag mår jag riktigt bra :). Vaknade tidigt, inte lika trött o inget illamående idag :). Jag tror jag har hittat nått som motverkar illamående! Knäckebröd :)

• Mijab

E det fler som är helt döda varje dag! Jag sover igenom hela dagen, jobbar natt! Sen e jag svintrött på jobbet oxå! Asså jag tycker det e riktigt skrämmande o vara så här trött, sen illamående på det! Ska till BM imon o se vad som sker! Sen annan fråga. Har fler av er dålig aptit?

• Mijab

Illamående har jag o e oxå sjukskriven pga av det! Vaknade för en stund sedan o då började det. Gick så långt att jag hukade mig för toaletten o va beredd på att spy men det sa stopp!!! Allt e verkligen bläääääääää!! HAHAHA!!

• Mijab

Jag ska på RUL nästa tisdag 31 jan! Längtar o få se vad som finns där inne i magen :). Tänker fråga om det går o se om det blir en pojke eller flicka! E det fler som vill ta reda på det?

• Mijab

Charlottetott vi beställde oxå våran vagn igår o det blev en iCandy Apple :). Hon som sålde den till oss sa att det e bra att vi beställer den nu för att det e så lång leveranstid på den. Vi kommer oxå få den i juni :). Det blev en hel svart :).

• Mijab
    Charlottetott skrev 2012-03-18 13:25:07 följande:
    Jasså va kul, blev de en jogger/trehjuling? Jag vill ha en trehjuling, med luftpumpade däck med vändbar sits och då finns ju typ bara Icandy har jag kommit fram till. :)
    Får jag fråga varför ni valde Apple iställer för peach. Jag var helt inne på att ha en apple först, sitsen värkar bekvämare tyckte jag först, men peachen har ju så snygg suflett och design med aliminiumet :P
    Och dom i affären sa att de är ergonomisk sittdel så då lutade de på peachen igen.. :P Ska åka till affären senare och beställa.. så nu vill jag höra, vad fick er att bestämma er för apple?
    Det blev en fyrhjuling ;). Asså jag föll för desigen på icandys vagnar o alla funktioner o att den e så enkel o handskas med o fälla ihop! Ja som du säger peachen har ju den snygga sufletten o det har tyvärr inte applen :(. Men vi tyckte liggdelen va så låg o min kille e 1.98 cm så det skulle bli jobbigt för han! Det tråkiga var att dom inte hade samma färger till applen som dom hade till peachen :(. Ja beställ den berätta vad det blev för färg :)
  • Mijab
    Charlottetott skrev 2012-03-18 19:02:47 följande:
    Gubben pappa har hamnat på sjukhus så vi fick ställa in barnvagns besöket idag men ger oss dit imorgon. När jag besökte deras monter på baby barn mässan så fick man 15 % om man beställer en vagn så måste dit imorgon så jag får min rabatt;)

Va finns de för färger på peachen? tänkte säga tvärt om de finns väl jätte många färger till applen men inte till peachen? 
    Menar du att liggdelen sitter lågt på Peachen? fördel för mig som är kort då;)  
    Nej vad tråkigt o höra Rynkar på näsan Hoppas han blir bättre snart!

Asså  nej men det e skitbra med 15% rabatt! Slå till. Asså vi tyckte det fanns finare färger til peachen än till applen. Apple hade typ bara svart, ljustblått o orange. Vi ville ha en brun o det fanns bara till peachen så vi tog helsvart flavour kit ist! Men man kan ju köpa till sen om man ändrar sig. 

A precis liggdelen satt för lågt ner, o som sagt en fördel för dig då Skrattande 
  • Mijab

Hej! Tänkte kolla med er ifall ni he varit "ömma" typ i blygdläpparna? Ska till bm idag ska fråga om det men vill kolla först med er :)

• Mijab

Skriver inte ofta här men Grattis till alla bebisar! Här har man bf idag men ingen bebis till synes :(. Hon kommer stanna inne i magen ett tag till säkert :(

• Mijab

Idag 6/7 föddes våran tös Noelia kl 13:38! En liten knubbis som väger 4075g o e 51 cm lång! Helt overkligt att denna dagen har kommit! Overkligt!!! Men jag älskar varje minut :)

• Mijab

Grattis till alla som har fått sina underbara bebisar :). O lycka till, till er alla som ska få era inom kort :).

• Mijab

Är inte inne här ofta längre men brukar kika in här o läsa, heter rare_84 på instagram ð??¸

Svar på tråden Juli bebis 2012