Juli bebis 2012
Ella jade har du googlat upp det? Jag gjorde det men hitta inget :(
Ella jade har du googlat upp det? Jag gjorde det men hitta inget :(
jag försökte oxå men fattade nada! Vet inte ens om det stämde in där. Men om du ska UL imon så fråga BM vad det betyder :)
Jag håller tummarna för alla o hoppas på det bästa :)
E det några flera som har blivit tröga i magen?
Mollymiranda: jag hoppas verkligen att det var din kropp som spelade ett spratt med dig!
Välkommen frånochmeddu o grattis till ett positivt Gravtest :).
Jo tack e ju gasig jag med men magen e ju toltat trög! Kom nyss hem från jobbet o mitt illamående började o var nära på att spy! Aldrig kännt så innan utan då har det bara varit ett lätt illamående! Lär ju säkert bli värre :(.
Cissi7006: nej vad ledsen jag blir! Detta börjar bli för mkt nu med alla som blöder! :(. Jag hoppas Plussar snart igen o att det går bra för dig då!!
Idag mår jag riktigt bra :). Vaknade tidigt, inte lika trött o inget illamående idag :). Jag tror jag har hittat nått som motverkar illamående! Knäckebröd :)
Välkomna alla nyplussade blivande mammor :)
E det fler som är helt döda varje dag! Jag sover igenom hela dagen, jobbar natt! Sen e jag svintrött på jobbet oxå! Asså jag tycker det e riktigt skrämmande o vara så här trött, sen illamående på det! Ska till BM imon o se vad som sker! Sen annan fråga. Har fler av er dålig aptit?
Illamående har jag o e oxå sjukskriven pga av det! Vaknade för en stund sedan o då började det. Gick så långt att jag hukade mig för toaletten o va beredd på att spy men det sa stopp!!! Allt e verkligen bläääääääää!! HAHAHA!!
Grattis :)
Jag ska på RUL nästa tisdag 31 jan! Längtar o få se vad som finns där inne i magen :). Tänker fråga om det går o se om det blir en pojke eller flicka! E det fler som vill ta reda på det?
Charlottetott vi beställde oxå våran vagn igår o det blev en iCandy Apple :). Hon som sålde den till oss sa att det e bra att vi beställer den nu för att det e så lång leveranstid på den. Vi kommer oxå få den i juni :). Det blev en hel svart :).
Hej! Tänkte kolla med er ifall ni he varit "ömma" typ i blygdläpparna? Ska till bm idag ska fråga om det men vill kolla först med er :)
Skriver inte ofta här men Grattis till alla bebisar! Här har man bf idag men ingen bebis till synes :(. Hon kommer stanna inne i magen ett tag till säkert :(
Idag 6/7 föddes våran tös Noelia kl 13:38! En liten knubbis som väger 4075g o e 51 cm lång! Helt overkligt att denna dagen har kommit! Overkligt!!! Men jag älskar varje minut :)
Grattis till alla som har fått sina underbara bebisar :). O lycka till, till er alla som ska få era inom kort :).
Är inte inne här ofta längre men brukar kika in här o läsa, heter rare_84 på instagram ð??¸