Inlägg från: Bees knees |Visa alla inlägg
  • Bees knees

Juli bebis 2012

smulan12 skrev 2011-11-06 20:26:08 följande:
    Jag känner igen mig. Fast jag blir först arg och sedan bryter jag fullständigt och gråter, över småsaker. Känns inte som min sambo förstår riktigt vilket känns jobbigt. Obestämd Han har nog inte hunnit vänja sig vid det än skulle jag tro.
    Jag får också ilskeutbrott men mest när jag inte tycker att pojkvännen förstår.
    men det försöker han ju göra. Jag försöker verkligen behärska mig, men det är svårt.
    Men som sagt, mycket lugnare idag! Har jag tur så fortsätter det så!
  • Bees knees

Håller med cissi7006 där.  Jag förstår verkligen att ni är rädda, men jag  tror var sak har sin tid.
    och nu är det en tid att känna GLÄDJE!

angående att handla till bebis så tänker jag själv handla, skulle något hända så skulle jag sörja men såsmåningom bli gravid igen ,förr eller senare får jag min bebis, det vet jag!

• Bees knees
    MIJV skrev 2011-11-06 21:43:39 följande:
    Hej allesammans!

Jag och min man har precis startat bebisverkstaden igen.. Har två barn sedan tidigare, en 4 åring och en 5 åring. Jag har en liten fråga, sista mens första dag var den 15-16 okt. har en vanlig cykler och när kan man tidigast göra ett positivt test?

/MIJV
    jag plussade 4 dagar innan mens! clearblue digital var tydligast i så tidigt skede. 
    Lycka till!
  • Bees knees

håller tummarna för dig Cissi!

• Bees knees

Ella, jag skulle nog ha gått, de kanske ser något denna gången?
    något som förklarar? Håller tummarna och hoppas av hela hjärtat att det går bra.

• Bees knees

insåg just att mitt preliminära bf datum är FREDAGEN DEN 13!

• Bees knees
    vädursflicka skrev 2011-11-08 07:22:24 följande:
    Nä, det tror jag absolut inte..! ;)

Jag är också väldigt gasig...:S inte SÅ himla trevligt :P
    jag med, undrar vad det beror på?
    Tror jag läst någonstans att tarmarna jobbar  långsammare när man är gravid.

Tror vi alla som ska ha första barnet känner lite skräckblandad förtjusning :P

Grattis och välkomna alla nya till tråden!
  • Bees knees
    hanka77 skrev 2011-11-07 22:41:32 följande:
    Nej  nu får det vara bra med blödningar och liknande! Det är en hemsk tid nu, bara vänta och vänta. Jag känner med och tänker på alla som har det jobbigt här... Stora kramar till er!

Själv har jag bara haft en ytterst sparsam blödning, förra helgen, inget mer sedan dess. Hoppas hoppas hoppas. Är idag i vecka 5+0. Imorgon får jag boka tid för VUL med ivf-kliniken! Ska bli så roligt att få ge dem ett positivt resultat... Äntligen Glad

Det värsta är att min man reser bort på fredag och är borta fram tills 1 dec. Jag bara ber till gudarna att inget händer, vill inte gå igenom något ensam... Han kommer vara på andra sidan jorden, just nu känns det ju sådär.

Vi har varit tillsammans i princip i 16 år, varit sambos i snart 7 och gifte oss i somras. Är 34 och 35 och det här blir ju vår första graviditet, inte ens något som fäst förut (4 års försök). Vet inte alls hur jag ska hantera att något går fel, så det bara får inte det!Det måste betyda tur!!!

Stora kramar till alla!!! 
    Vi stöttar dig här, hur det än går.
    förstår att det är jobbigt att sambon åker bort, man är ju så himla känslosam nu också!

hehe ja jag får hoppas det betyder tur :)
  • Bees knees
    Soffiie skrev 2011-11-08 07:55:36 följande:
    hehe nej  min mage är i uppror bubblar hela tiden i den,,

Idag ska jag på inskrivning =)  ska försökaa få till ett tidigt vul  så håll tummarna för mig att hon vill,.. Jag mår bara nästan illa på morgonen innan jag ätit sen går det över,. skönt att man slipper må illa hela dagarna..
    spännande! jag ska dit på fredag....ska hålla tummarna för att du får det. :)
    de vill veta om sjukdomar o sånt i släkten  va vid första besöket?
Svar på tråden Juli bebis 2012