Inlägg från: Vicki123 |Visa alla inlägg
  • Vicki123

Juli bebis 2012

Hej Hera78: ok, vad bra att du berättar det!!! Googlade lite med en gång o det verkar som om blodvärdena påverkas av IVF så man onödigt kanske hamnar i högrisk. Usch. Jag är redan orolig, för jag är så rädd om vårt barn o känner på mig att ålder etc kommer ge sämre resultat o är rädd för att göra FVP o kanske förlora den lilla. :(

Så tack!! Detta känns ju jätteviktigt att veta.

Har ni gjort Kub ännu Hera78?

• Vicki123

Sweetieee83: oh, vilken söööt liten mage! Och jättefina mammabyxor, var har du köpt dem? Pris? Kul med bilder! :)

• Vicki123

Hera78: Ja, tack igen för infon. Jätteviktigt att veta då jag inte vill riskera FVP o missfallsrisken. Skall göra Kub på Östra/Göteborg på måndag.

Önskar er alla lycka till om ni gör Kub! För mig så kommer en stor sten att släppa om allt ser bra ut o då kommer jag känna mig trygg att berätta för de som inte känner till graviditeten. Håll tummarna för mig!
    Kramar

• Vicki123

Jbson: Det är nästa måndag... Jag vill bara att tiden skall gå fort denna veckan o att allt är över så jag kan andas ut. Trodde verkligen inte att jag skulle vara orolig, men det är jag. Bara tanken att avbryta detta som jag redan älskar o börja m ny IVF känns ofattbar o jag vill verkligen inte det.
    Men min grundkänsla är att allt är bra. :)

• Vicki123

Vi fick LÅG RISK på Kub testet!!! Jag är så lycklig för det. :) Idag berättade jag på jobbet. Så skönt.

• Vicki123

Hur mkt har ni gått upp?
    Är i v 16 men känns som jag ser ut att vara mkt längre fram.
    Gått upp 7-8kg. Är lång o vägde ca 65 förut o nu är jag uppe i 72kg.
    Men jag trivs o mår bra och det är ju så kallt ute att det är svårt att promenera.... :)
    Kram

• Vicki123

MissMurrig: vilken vecka är du i? Och du är säkert jättefin. :)

Hallonmusen83: Oj, vad skönt för dig. Då hamnar det bara på magen. :)

Själv hoppas jag att jag tillhör dem som går upp mkt i början o inte så mkt sen.
    Kramp

• Vicki123

Har också märkt ett mer bökande än sparkande. Skönt att höra att det är samma för er. Började undra om jag skulle bli orolig/om han blivit loj därinne. :)
    Är i v31.

Har missat att vi har en bildtråd. Var hittar jag den?
    Ngn som vet hur man hittar och addar den på IPhone appen?

Svar på tråden Juli bebis 2012