• Jmst

Juli bebis 2012

Skuttare: vad är havremust? :)

• Jmst

Vår dotter somnar också oftast runt 11 och sover till 9-10, har också fått några kommentarer om att det är sent. Jag tror inte det spelar någon roll, så länge de får sova det de behöver utan att bli väckta. Känns mest som strunt allt det där med att man ska väcka för matning eller att de ska somna klockan 7. De somnar när de behöver sova och vaknar när de är utvilade :)
    Min dotter sover helt i eget rum nu och hon sover hela nätterna :)

• Jmst

Nova hade också torra fläckar för ett tag sen, miniderm gjorde susen! Nu är hon len igen :)

• Jmst

Hur lång tid tog det från att ni började märka att det kliade mycket i munnen på de små innan tanden kom? Nova kliar och kliar och i förrgår hade även lite feber och var rosig.

• Jmst

Keso är ett tips också! Jätte nyttigt för barnen och lätt för magen :) mosar det lite extra bara och det är så mumsigt så ^^

• Jmst

Vår tjej sover 1 h vid 11 sen 1 h vid 17 och sen somnar hon (oftast) vid 21 och vaknar vid 07. Fast de senaste två dagarna har hon tyckt att man kan vara vaken till 23 och sova till 09... Väldigt glada över att hon har så fasta rutiner ändå. Gröt vid 19 och välling vid 20 så håller hon sig lätt hela natten :)

• Jmst

Ok skönt att Nova inte är ensam :) men jag tror var och varannan dag att de är på väg.. De får gärna ploppa upp nu :)

• Jmst

Hur gör ni när ni nattar? Lilltjejen somnar nästan alltid till flaskan. Fast det blir svårare och svårare då hon egentligen inte vill ha flaskan längre. Ska väl tillägga att hon inte använder napp :/

• Jmst

Hej :) kan vi inte ta igen vad alla heter på instagram? Jeanettet heter jag :)

• Jmst

Hej hoppas allt går bra för alla med dagis och nya bebisar :)
    Jag tänkte höra om nån beställt bugaboo från tex babyplus.nl??

• Jmst

Hej hoppas allt går bra för alla med dagis och nya bebisar :)
    Jag tänkte höra om nån beställt bugaboo från tex babyplus.nl??

Svar på tråden Juli bebis 2012