Juli bebis 2012
Snoffsan08: Ja mjölkstockning var inte kul. Den smärtan är väldigt speciell. Hoppas vi slipper det.
Usch både och!!! Din stackare. Lycka till hos naprapaten. :)
Snoffsan08: Ja mjölkstockning var inte kul. Den smärtan är väldigt speciell. Hoppas vi slipper det.
Usch både och!!! Din stackare. Lycka till hos naprapaten. :)
Jamtlandstaus: Har heller inte blivit känslig förrän nu. I torsdags kom min 11-åring hem med ett par mjukisbyxor som han sytt till sin blivande lillebror. När jag såg hans stolta lilla ansikte då han gav mig byxorna bröt jag ihop totalt och började gråta. Stackars pojke. Men när han förstod att det var glädjetårar blev han än mer stolt.
Idag har vi varit på TUL. BM vidhåller att det är en pojke och viktmässigt låg han bara ett par gram från "idealbebisen" vilket är ca 2200 gram. Han låg i säte och hade ansiktet inåt så det blev inga bilder. Kan knappt vänta tills jag ska få snusa på honom. â¤â¤â¤
Lycka till Vicky123!!!
Idag välkomnar jag v 35.
EllaBella02: Jag är i v 35 och jag gjorde ordning både sängplats, skötplats och tvättade kläderna nu i helgen. Kanske lite tidigt men jag hade energi över och var jättesugen.
Jag tar också lactulos. 15 ml både morgon och kväll. Fungerar bra. Annars är jag som en stenkista i magen pga niferexen. Dock känner jag inte att det smakar äckligt för jag blandar mitt i saft. Det sa de på mitt apotek att det var ok.
Fick mina skattepengar idag. Alla 108 kronorna! Haha. ;)
Jag ska få den 11:e och min har inte sjunkit alls. Har jättesvårt att få luft. Känns som om magen är ända uppe under hakan. ;)
FruSandra: Jättefin mage!!!:)