Inlägg från: enilorac81 |Visa alla inlägg
  • enilorac81

Juli bebis 2012

Vi körde 5 min metoden och ibland blev det motgångar. Första gången var när han lärde sig ställa sig upp själv, andra gången vi en förkylning och senast när tanden kom. Men vi går då in och pussar godnatt...skriker han vidare går vi in efter 1-2 min och säger godnatt igen. Men nu var det ett bra tag sen. Han ligger och dricker sin välling själv och somnar sen. Väldigt skönt faktiskt!

• enilorac81

Jmst jag beställde därifrån och är supernöjd.

Uppdatering från oss- Elias fick en lillebror i fredags, förlossningen var som en dröm och över på 1,5h från det att jag kom in. Sprack inget och hann aldrig med ryggmärgsbedövning

• enilorac81

Tack tack - känns lite overkligt med 2 st småttingar här hemma- men Elias är så gullig mot Theo!

Den här förlossningen gick väldigt snabbt- var inne på BB i 1h30 min sen var han ute, ingen Eda hanns med för under förberedelserna av den så kände jag krystvärkar och plupp- 10 min senare var han ute, sprack inget och mår oförskämt bra faktiskt!

CattanB- vilken förlossning!!! Imponerande och grattis till dig också!

Nilepile89- grattis till kommande lillebror!

Tack för de fina orden FruSandra- snart dags för dig med

• enilorac81

Elias sover mellan 19-6 (vaknar ibland kl 5 ibland 7-8) sover 1h på förmiddag och en timme eftermiddag, tror inte han behöver mer sömn..

Juliaannaeva- kul med en av varje! Jag var ju så orolig för hur man ska kunna älska två barn, samt att jag inte tyckte jag umgåtts klart med Elias själv. Men så fort Theo kom ut så förstod jag att så inte är fallet. Elias är go som bara den mot Theo och han är med m

• enilorac81

Sorry inlägget skickades iväg utan att jag var klar...

Elias och jag får vår tid tillsammans ändå eftersom Theo sover mycket så umgås jag med Elias då och min sambo är ju pappaledig med Elias medan jag är ledig med Theo så vi har det lyxigt ihop tills slutet på januari, så härligt!

• enilorac81

Annakaffekanna - snart är december här, känner du dig redo?! Jag tycker faktiskt det är helt underbart att vara tvåbarnsmamma. Känns som om jag njuter mer nu med nr 2 när jag ammar, vaknar på natten osv, kanske för att man vet att tiden verkligen springer iväg!

Känns lite sorgligt att inte veta ifall man kommer få uppleva en graviditeten igen...vet inte om det blir fler än 2 barn även om jag vill det, men vill ha paus i graviditet nu

Grattis till alla er som är gravida och väntar smått snart- förlossning två var för mig rena rama drömmen, så coolt att inte använda EDA! Men enda anledningen var ju att den inte hanns med-annars hade den använts

• enilorac81

Chess-går det vägen?

Juliaannaeva-när är det dags för dig?

Theo är hela 6 veckor och det är underbart att vara tvåbarnsmamma, men kan ju kanske bero på att både jag och sambon är lediga nu tillsammans! Så härligt

Svar på tråden Juli bebis 2012