Juli bebis 2012
Sladdis : vissa Bvc sköterskor kan man bli galen på. Jag har haft 3 eller 4 st till Denver nu Varav 3 har sagt att det är normalt att barnen blir blå :/
Sladdis : vissa Bvc sköterskor kan man bli galen på. Jag har haft 3 eller 4 st till Denver nu Varav 3 har sagt att det är normalt att barnen blir blå :/
Är det nån mer än vi som har hostig bebis ?
Vi fick rådet att ge ljummet vatten och ventoline om inte de funkar.
Ok.
Men kan man vara allergisk mot de ? Är lite försiktig med vad jag ger han.
Trolla. Det låter inge vidare med din mellersta hoppas de hittar felet så hon slipper ha ont.
Måste fråga letar på nätet efter dikten om handavtryck på fönstren, spår/bevis/minnen av barnen och man ska/vill inte tvätta bort det. Nån som vet vilken jag menar och som har den?
Trolla : Tack måste vara den endå.
Då är vi på akuten i Falun igen och väntar på att få komma upp på barnavdelningen igen. I morgon väntar läkarbesök på öron och ev får Denver operaton tidigare.
lite uppdatering från oss.
det bli operation för denver i morgon.
riktigt skönt att den blir av nu men samtidigt lite läskigt att han ska sövas S
EllaBella vad ockäkt med förändringar, jag skulle bli precis som du.
Chess läskigt är nog bara förnamnet just nu,jag kommer sitta här på rummet och stor böla i morgon tror jag.
men att de är duktiga här det vet jag så vi opererade dottern för lite drygt 1 år sedan.
men känns otroligt skönt att mannen kommer hit i morgon oxå så amn slipper sitta här helt själv.
tack för alla lycko önskningar.
jag försöker uppdatera i morgon om hur det går.
man blir ju lite smått rastlös på sjukhus tyvärr.
EllaBella : skönt att de gick att ta bort iallafall. hoppas det går bra.
chess tack så mycket !
jag har tur så mannen kommer och är med mig. själv vettesjutton om jag klarat det.
min mamma hämtade de stora barnen i dag så de får lite mormor mys.
mannens mammas kar kör hit han i morgon bitti
Tibell : tyvärr tror tror jag inte du ska jemföra med denver.