Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Japp då var det morgon och lugnt i magen

• anjiali

Igen . Förvärkarna slutade vid halv ett och nu finns det inte en minsta känning.
    Sovit har jag visserligen gjort .
    Den luriga trean !!! Så här har jag inte haft med mina andra. Klockade igår ca 1 minut långa och mellan fem och sju minuter emellan. Kännbara men helt överkomliga.

Ja ja ny dag nya äventyr.

• anjiali

Sajo : du om nån har väll förkänat lite vila. Tycker inte du skall ha dåligt samvete alls .

Har börjat små räkna dagar för övertid också. Visserligen en vecka kvar till bf. Men här gör man inga kontroller utan blir igångsatt vecka 42. Skönt att veta . Så Max tre veckor till.

• anjiali

Down under : he he. Frågat min man men han vägrar . Ser smått skräckslagen ut.

Bm på onsdag. Skulle också vilja att dom tar koll och skall fråga. Men tror inte dom gör det.

• anjiali

Sajo: det var väll bra att dom visade dig att det skulle bli skönt att få vila .

Var precis på toa och till min stora förtjusning så var det snorblobba på pappret. Första lilla tecken på att jag ÄR gravid . Ja ja jag vet !!!! Det behöver inte betyda något. Men väl värt en snorblobbe dans i köket !!! Inget blod i den utan bara slem. Så, det var väl mysigt att höra.

Kanske förvärkarna har på verkat tappen lite lite ???

• anjiali

Oj vad ni har skrivit !!! Svårt att kommentera allt från telefonen. Sätesförlossning, blåsljud, moderkakor som inte lossnat och infektioner.
    Ja resan har ju bara börjat när bebisen kommer. Den största av dom alla !!! Hoppas att alla ska få må bra och alla nya liv .

Lätt att man hår helt upp i alla små tecken man har nu i slutet av graviditeten. Blir smått egocentrisk. Det är så stort och okontrollerbart hela den här resan och en hel del navelskåderi pågår.

Nu skall jag sova. Återigen är det stiltje i magen och bebisen är alldeles för lugn för att det skall kännas helt ok. Men det brukar tillslut ge med sig. Någon mer slempropp har jag inte sett röken av och inga förvärkar heller.

Natti natt på er

Svar på tråden Juli bebis 2012