Inlägg från: millifjor |Visa alla inlägg
  • millifjor

Juli bebis 2012

Det finns en annan flaska med som heter Meleda Calma tror jag. Typ 160:-, finns på Apoteket. Den ska också efterlikna ett bröst.
    Nån mer som har en bebis som typ endast sover i bärsele på dagarna? Hur tänker ni kring att börja "vänja" av med bärsele o sova nån annanstans? Vår kan sova i sin vagga ibland men sover då bara korta stunder till skillnad mot i sele där hon kan sova i flera timmar :) ska man testa nån dag o strunta i selet eller ska hon få hänga här ett tag till!?
    Ge mig tips o råd tack

• millifjor

Ska testa o söva henne i vaggan nästa sovstund då hon sover också bäst om hon får ha sin lilla goselamm över ögonen, ser rätt kul ut!
    Var ute och gick med vagnen nyss och hon låg där i hela tiden! Dock bara 30 min var vi ute men det är en klar förbättring mot annars då hon vagnvägrar direkt! Wohoooooo härliga fredag

• millifjor

Men söver ni dem först i famnen o sen lägger ner dem i vagga/säng?
    La ner henne i vaggan nyss, vaken, o hon sparkar o ålar o har sig. Sitter o vaggar ett tag till o ser om hon kommer till ro :-/

• millifjor

Fick ta upp henne, skrek som en tok, åh orkar inte ha henne i sele mer! Nu sitter hon i babysittern framför tv:n, känner mig som en kass mamma idag...

• millifjor

Jo jag vet ju att hon inte alltid kommer hänga i selet o sova, blir tungt med en 5-åring typ!
    Idag är en sån tröttdag för mig så jag blir lite less, nu är hon i selet igen o somnar nog snart
    Imorgon blir det utgång med tjejkompisarna, kommer bli skitskoj! Behöver en kul partykväll känner jag, har planerat min outfit i en vecka typ, haha! Det märks att man inte partajat på sjukt länge

• millifjor

Hör och häpna, hon sover i vaggan nu! och har gjort det i 35 minuter typ, lycka!

men de där Bed rockers, kan man ha dem på en spjälsäng som har rektangulära ben? det har vår iaf...

o nu vaknar hon, haha. skulle aldrig ha skrivit att det gick bra

• millifjor

Grattis Vilgot!

Idag är jag sliten, var ute och dansade till 3 igår nu har jag stillat mitt dansbehov för en bra tid, haha

• millifjor

Vad ska man fixa i fars dag present!? Magnus måste ju få nåt nu när det är hans första fars dag

• millifjor

Vår fick feber så jag gav Alvedon o då blev det mkt bättre, den höll väl i sig i två dagar typ...

Svar på tråden Juli bebis 2012