Inlägg från: bevingad |Visa alla inlägg
  • bevingad

Juli bebis 2012

Shit vad jag äter!!! Jag är hungrig konstant... som mellanmål nu kör jag grönsaker med dippa... såååå gott
    Fick tid hos bm nästa fredag...

• bevingad

Beklagar ettplusett!!! Usch... skickar en massa styrkekramar till dig!!!

Välkomna alla nya och grattis

• bevingad
    Ella Jade skrev 2011-11-01 16:55:46 följande:
    Fick nyss reda på att min bästa vän också är gravid! Bf 3 dar efter mig. Samt är min underbara svägerska gravid i 4e mån. Hur ofta händer sånt här!!!? :D håller tummar för dom, mig o er alla att allt går vägen!
    Åh så härligt!!!
    Min bästa vän håller oxå på med bebisvärkstad och har bim till helgen... tänk om
  • bevingad

Oj vad ni skriver tjejer
    Jag har fått en inneboende som tydligen gillar morgnar... jag HATAR att gå upp tidigt och jobbar därför nästan alltid kvällar, men de senaste 3 dagarna har jag fått gå upp kl 8!!! Vi har sovrummet där uppe och ingen toalett mer än nere så man orkar liksom inte gå och lägga sig igen när man varit och kissat
    Har nu varit ledig 5 dagar  så ikväll påbörjar jag ett jobb- maraton ska bli skönt att ha annat att tänka på faktiskt...

• bevingad

Eller hur!! Kanske är kroppens sätt att förbereda mig på vad som komma skall
    Fast det är ändå helt okej, somnar mycket tidigare än vanligt oxå och sover gott hela natten så jag antar att jag ändå är ganska utvilad kl 8.

• bevingad

Shit vad bröstvårtorna gör ont när dom blir kalla!!! Det är ju nästan så man inte står ut... men sen kommer man på varför och då blir det genast mycket lättare
    Men får nog lägga något fleecetyg eller liknande i bhn till vintern om det ska kännas såhär

• bevingad

Fick visst inte uppdaterat sidan innan jag skickade meddelandet... hoppas verkligen dom kan hjälpa dig!!!
    Skickar en massa styrkekramar

• bevingad

USch så tråkigt att inte veta... att behöva vänta. FÖrstår känslan av evighet. Nu börjar jag snart jobba mitt 10 timmars pass, är faktiskt på g efter en god fiskgratäng till lunch håller tummarna för allt är bra!

Svar på tråden Juli bebis 2012