Juli bebis 2012
Shit vad jag äter!!! Jag är hungrig konstant... som mellanmål nu kör jag grönsaker med dippa... såååå gott
Fick tid hos bm nästa fredag...
Shit vad jag äter!!! Jag är hungrig konstant... som mellanmål nu kör jag grönsaker med dippa... såååå gott
Fick tid hos bm nästa fredag...
Beklagar ettplusett!!! Usch... skickar en massa styrkekramar till dig!!!
Välkomna alla nya och grattis
Oj vad ni skriver tjejer
Jag har fått en inneboende som tydligen gillar morgnar... jag HATAR att gå upp tidigt och jobbar därför nästan alltid kvällar, men de senaste 3 dagarna har jag fått gå upp kl 8!!! Vi har sovrummet där uppe och ingen toalett mer än nere så man orkar liksom inte gå och lägga sig igen när man varit och kissat
Har nu varit ledig 5 dagar så ikväll påbörjar jag ett jobb- maraton ska bli skönt att ha annat att tänka på faktiskt...
Eller hur!! Kanske är kroppens sätt att förbereda mig på vad som komma skall
Fast det är ändå helt okej, somnar mycket tidigare än vanligt oxå och sover gott hela natten så jag antar att jag ändå är ganska utvilad kl 8.
Shit vad bröstvårtorna gör ont när dom blir kalla!!! Det är ju nästan så man inte står ut... men sen kommer man på varför och då blir det genast mycket lättare
Men får nog lägga något fleecetyg eller liknande i bhn till vintern om det ska kännas såhär
Ella Jade!!! Hur har det gått?? Usch.. hoppas allt är lugnt!!!
Fick visst inte uppdaterat sidan innan jag skickade meddelandet... hoppas verkligen dom kan hjälpa dig!!!
Skickar en massa styrkekramar
USch så tråkigt att inte veta... att behöva vänta. FÖrstår känslan av evighet. Nu börjar jag snart jobba mitt 10 timmars pass, är faktiskt på g efter en god fiskgratäng till lunch håller tummarna för allt är bra!