Inlägg från: Soffiie |Visa alla inlägg
  • Soffiie

Juli bebis 2012

jag äter ingen folsyra bara mitt val kvinna och detär ju lite folsyra i och andra viktiga ämnen. jag fattar inte mig på beräkningarna dem har här på fl heller för jag fyllde i att min sista blödning startade 1 ocktober och har 28 dagar mellan då skrev dem sen att min  graviditet startade den 28 september alltså skumt..så jag fick ändra första mens så det skulle bli rätt i räknaren om sista mensen

• Soffiie

det är apotekets egna kvinna jag äter  med extra järn och folsyra står det extra bra för gravida och ammande =) det står 500 ijm eller nått sånt ser inte riktigt vad de står men ska nog fråga på apoteket

• Soffiie

hehe jag förstår dig till fullo...
    jag känner inte mig heller så värst fit for fight..
    magen svullen som sjutton kan knappt knäppa byxorna  men nu innan själva gravid magen kommer är tråkig man är orolig för missfall och man känner sig inte fin, men sen så brukar det vända alla fall för mig.

när man får den 'riktiga* magen och börjar känna bebisen så brukar ja må som en prinsessa..

jag har ALDRIG mått illa med någomn av mina 4 barn eller mina missfall innan,, men nu gör jag det speceillt på morgonen innan jag ätit och på kvällarna igår var det som vårst har inte kännt så innan,,

undra varför denna graviditet gör mig illamående?

• Soffiie

skönt cissi jag har ju sluppit det med men denna gången har det slagit till.. hoppas det är nå tillfälligt.. Här är det full rulle för kalasfirandet i dag,,  ska ni göra nå skoj i helgen?

• Soffiie

åhh cissi håller tummarna att det ska gå bra,,, bra att du inte har ont.. kram

• Soffiie

åh cissi hoppas det går bra och att du inte får vänta allt för länge,,, håller tummarna...

Svar på tråden Juli bebis 2012