Inlägg från: Bees knees |Visa alla inlägg
  • Bees knees

Juli bebis 2012

smulan12 skrev 2011-11-09 07:36:24 följande:
    GOOD MOORGON!
    Jaha. Här sitter jag. Tungan ute
    Har varit vaken sen 06 och gav upp hoppet om att somna igen efter en timmes försök. Jag som ALDRIG varit en morgon människa, snarare tvärt om... Så nu sitter jag här, klarvaken i mörkret.och väntar på att gubben och alla ni här ska vakna så jag har något att göra sen Tungan ute
    Nämen! det har hänt mig med!
    jag brukar adrig vakna självmant tidigt på morgonen och kan ALLTID somna om, men hela veckan har jag vaknat tidigt!
    vaknade 02.00 i natt och ville att det skulle vara morgon.
  • Bees knees

jag har precis slukat en skinksallad, efteråt så grät jag en skvätt för att det var så gott...wtf?

i övrigt så kommer bara växtvärken då och då nu, det gör mig lite orolig...men det är säkert normalt?

• Bees knees
    Ella Jade skrev 2011-11-10 18:19:57 följande:
    Ja då har man vart bollad fram o tillbaka idag! Helt slut! Kan säga att jag blödde igår med, dock jättelite denna gång med o imorse som bortblåst! Var på kvinnokliniken imorse där VUL gjordes igen o hon kollade snabbt o såg inget o hade svårt o hitta ägglederna. Fick remiss till Sahlgrenska. Fick ta blodprov o lite annat sen sitta o vänta. Tog väl ca 2 h. Fick sedan träffa en helt underbar (!!) läkare! Hon var så omtänksam o förklarade allt utförligt osv. Eftersom jag aldrig hann få mens (slutade m minip) så vet jag ju inte riktigt hue långt gången ja e, utan gissar lite ef ÄL. Enl mina beräknigar är jag 6+3 men det stämmer förmodligen inte. Hon gjorde VUL o sa att livmodern var stängd så MF var det inte iaf. Även hon hade svårt o hitta äggledarna men lyckades någorlund t slut men tyckte de såg bra ut. Hittades lite vätska i livmodern. Kan vart blödningen. Hon klämde lite vid äggstockarna men ja hade ont på båda sidorna när det trycktes. Sen sa hon att hon såg ngt som liknar en påbörjad graviditet. Om ja nu är mindre gången så stämmer de mer övernes m det hon såg i livmodern. Hon sa ngt om HCG-halten via blodprov, 10% nått, fattade ej, men att de kanske inre stämmer de resultat ja fått. Såå, hon kallar dit VUL experten som denna dam kallas o hon kunde inte heller konstantera varken ena lr andra, osäkert. efter lång disk så efteraom ja ej har ont så avvaktar vi på mån på resultat på nya blodprov o nytt VUL. om dt e osäkert även då läggs ja in för observation.. Jesus, säger ju de, mitt öde o aldrig få svar!!! Pust.
    Förstår att du är trött , men det måste ju ändå kännas lite mer hoppfullt nu?
    Jag hoppas som sjutton för din skull!
  • Bees knees

Både jag o sambon tänker på dig Ella Jade!

Stort grattis frånochmeddu! härliga tider!

• Bees knees
    LindaSundberg2 skrev 2011-11-13 10:12:07 följande:
    Hallå tjejer. Plussade igår och är i vecka 6, preliminär bf är fredagen den 13:e haha :)
    Grattis! jag har också bf fredagen den 13 Skrattande

Du Är stark Ella Jade, ta hand om dig nu !
    kram!
  • Bees knees
    AnnA1985 skrev 2011-11-13 12:03:11 följande:
    Är det fler än jag som är lite överviktig? Väger 85kg till mina ynka 167cm :S
    Tänker mycket mer nu på vad jag stoppar i mig. Godis och chips lockar inte längre.. Dock är jag som tokig i gurk- och morotsstavar, å så dippar man dessa :p
    Äter 2-3 gånger om dagen, lunchen skippar jag på helgerna då jag oftast vaknar vid 10-11 och äter frukost då :p Middag äter jag ju varje dag givetvis.
    Min svägerska gick ner i sig själv i sin graviditet, så hon gick bara upp 8kg... jag hoppas att jag kan gå upp lika lite. Är ännu mer noga med att gå ut och röra på mig nu också... Hade ju börjat gå ner i vikt innan jag plussade, och tur är ju det =)
    Hur gör ni andra som tänker väldigt mycket på vikten?   
    jodå du är inte ensam, har faktiskt haft en del ångest över det.
    äter så nyttigt jag kan nu. kroppen verkar iaf funka som den ska ändå och konditionen är ok . 
  • Bees knees
    frånochmeddu skrev 2011-11-14 22:34:04 följande:

" target="_blank">

" target="_blank">

HAHAHAHHA. så jävla sjukt.
    Men fy vad jag skrattade.. Vad är detta?!
    ok, blev nyfiken o kollade och nu vill jag gifta mig med snubben på skateboarden ,hahaha!
  • Bees knees
    AnnA1985 skrev 2011-11-15 21:00:10 följande:
    Läste nånstans idag att flytningarna kan bli rikligare såhär i början på graviditeten =)
    jag har den absoluta motsatsen , har aldrig känt mig så torr i hela mitt liv!
    känner mig helt onormal Rynkar på näsan varit så sedan jag plussade.
  • Bees knees
    AnnA1985 skrev 2011-11-15 21:26:34 följande:
    Men då =/ om du känner dig orolig över det kanske du skulle fråga BM?
    ja det är kanske lika bra så slipper jag fundera - men jag känner mig lite fånig över det också.
Svar på tråden Juli bebis 2012