Inlägg från: Tvåbarnsmamman78 |Visa alla inlägg
  • Tvåbarnsmamman78

Ella jade: vad tråkigt. Håller tummarna att det ändå finns något därinne.. Din uträkning verkar stämma helt,. Nu får bi alla tänka positivt.

• Tvåbarnsmamman78

Blir ledsen näe jag läser att så många blöder. Hoppas verkligen att det går bra för oss alla och att vi får följa varandra hela vägen till juli

• Tvåbarnsmamman78

Känner mig ur och smått illamående. Skulle vilja skrika ut till alla att vi väntar barn så att alla förstår varför man mår som man gör... Nu ska man gå runt och le och inte visa något... Suck. Hur gör ni?

• Tvåbarnsmamman78

Tingeling84 jobbar också på förskola. Tycker det är jobbigt att ingen vet för jag börjar må riktigt illa på morgnarna... Tycker även att mitt tålamod och humör har ändrat sig. Orkar liksom inte lika mycket nu..

Känner igen det sär med att äta men ändå vara mätt. Känner mig hungrig och illamående vara någon timme efter belöpa men samtidigt mätt

• Tvåbarnsmamman78

Tingeling84 och vad kan man göra.. Innan någon vet känns det som att man bara får försöka hålla ihop. När de andra vet kan man kanske få gå ifrån.
    Har du berättat för chefen? Vilken vecka är du i? Kommer nog berätta inom två veckor så att någon vet...

• Tvåbarnsmamman78

Tingeling84 tror jag är i v.7 (6+1) kanske ... Det jag oroar mig mest över är att jag började där i aug. Har em bra chef men vem vet hur Jon reagerar...
    Tycker magen känns stor så jag kommer inte kunna vänta tills v.12-13....

Är det första barnet?

Svar på tråden Juli bebis 2012