Inlägg från: vermilion |Visa alla inlägg
  • vermilion

Juli bebis 2012

momster skrev 2012-02-13 11:36:21 följande:
    Vermilion vi har bf 20/7 och har RUL den 27 februari så du är inte ensam om att inte ha haft det än. Det känns som en evighet dit.
    När har du bf ?
    24:e juli. Egentligen har jag ju tjuvkikat på pyret när jag gjorde FVP men vill ha en bild också. Och leta efter eventuell snopp/snippa.
    ♥ Adam, Molly och parvel i magen♥
  • vermilion
    JennyL88 skrev 2012-02-13 15:56:25 följande:
     Tror äntligen att jag har känt bebisen. känns som att bebis petar mig, då och då!
    Super konstig känsla, fast häftigtSolig

Har snart gått en vecka sedan jag mådde illa. *nöjd
    Men brösten växer som skam, fick kommentaren " ser ut som silikonbröst".Foten i munnen
    Så när i hela världen slutar de växa. Har full D-kupa nu..
    Kommer bli tungt för min rygg ändå och bära på magen sen.Obestämd

Längtar till UL nu, är 3 veckor kvar tills dess.
    Har inte känt mig så där "mysgravid" som alla verkar vara.
    Kanske ändrar sig när man får se bebis igenHjärta
    Ja men dom växer nog lite till, och sen fylls dom med mjölk så... Nej, jag vet inte när dom slutar växa, mina är i ständig dvala.
  • vermilion

Oj, jag har verkligen inte mycket att komma med. Men jag läser vad ni skriver iaf.

Vecka 18+0 idag, fattar inte hur jag ska palla med att vara höggravid mitt i sommaren... Har dom AC på förlossningen?

• vermilion

RUL idag och allt såg bra ut, parvel i magen heter nu mer sprattel för jösses vad armarna for omkring. Ett flicksprattel.

♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • vermilion
    EllaBella02 skrev 2012-02-27 12:48:32 följande:
    Grattis till lycka RUL, och flickebarnet! : )
    enilorac81 skrev 2012-02-27 13:03:05 följande:
    Grattis vad kul! Det är en sån milstolpe att göra RUL. Och grattis till en liten prinsessa =)
    Woogie skrev 2012-02-27 13:56:34 följande:
    Grattis! Vad mysigt! Känner du henne också?
    Tack tack!
    Jag började faktiskt känna henne, på riktigt, för nån dag sen. Innan har man anat fladder ibland men nu är det nån som petar och petar och petar.
  • vermilion
    momster skrev 2012-02-27 15:59:33 följande:
    Hemma från rul. Blev flyttad 4 dagar så har bf 16/7 istället för 20/7 så vecka 19+6 i dag :) Det blir en liten Denver :) han var 20 cm lång.
    Grattis! Ni har redan bestämt namn? Wow, jag ser det som en omöjlig uppgift att hitta nåt flicknamn jag gillar. Nån särskild anledning till just Denver? Det är lite ovanligt..
  • vermilion
    momster skrev 2012-02-28 02:31:32 följande:
    Vermilion : Tack. Jo jag hade både pojk och flick namn klart när dottern (Trinity) föddes så jag visste vad jag ville ha om de skulle bli en pojk. Fast vi hade iofs nästan tjej namn klart med. Sen valde vi/jag Denver mycket för att det är ovanligt och givetvis för att jag tycker om det och mannen inte kom med nå vettiga förslag ;)
    Haha nä min kommer inte heller med några vettiga förslag men det betyder ju inte att jag får bestämma. Drömmer
  • vermilion
    Sladdis skrev 2012-02-28 11:56:32 följande:
    Vi har också bestämt namn. Pojken kommer att heta Kian. Vet inte varför jag fastnade för det men jag blir inte av med det. hihi. Det tog dock ett tag att övertala mannen om att det är ett ok namn. Flört

Min graviditet är inte snäll, men det var inte de två andra heller. Mår fortfarande illa nu i v. 21 och fogarna gör ont till och från. Inatt kunde jag knappt sova så ont det gjorde men ibland är det ok. Längtar till juli.Hjärta
    Kian är fint, hmm var har jag hört det förut? Engelskt eller? Jag älskar ett franskt namn på en pojke, Aurlien, men nu får vi en flicka och sen passar det inte med våra andra ungar direkt.
  • vermilion
    Hallonmusen83 skrev 2012-02-29 13:38:03 följande:
    Hemma från ul , tvillingarna rör sig bra och de är fina MEN de ligger i SAMMA hinnsäck , alltså finns ingen skiljevägg.
    Täta ulkontroller blir de.

De kan sno in sig i varandras kroppsdelar och navelsträngarna.

Kan säga man lite orolig men jag kan inte påverka detta , är redan sjukskriven pga foglossningen och ska vila mkt pga av tvillinggraviditet.
    Detta säger dem är en riskgraviditet.

Om de inte hitta ngn skiljevägg blir de kejsarsnitt vecka 32-33 ..........
    Lite läskigt. :/ Men nej du kan ju inte göra nåt, får hoppas att syskonen inte redan gillar att kivas.
  • vermilion

Åhå handlade barnkläder på LIndex online idag, det skulle gå på 3800 kr men gick på 1200 kr! Toppen ju! Synd bara att dom inte hade så fina babykläder. Obestämd

Svar på tråden Juli bebis 2012