Juli bebis 2012
Beklagar Dröm 85!! Hoppas du snart läker både kroppsligt o själsligt!! Kram
Beklagar Dröm 85!! Hoppas du snart läker både kroppsligt o själsligt!! Kram
Här var det lugnt idag!
Jag har lyckats få kontakt med stans enda privata gyn idag o fick tid för UL på måndag o sen är det dags för inskrivning på MVC på tisdag.
Ntme, skrik ut din glädje du! Å fråga morsan din varför hon sa som hon gjorde, så slipper du undra! Är hon missunnsam har hon förtjänat en utskällning... tycker jag.
Vicki, om det är julbord kan du väl bara säga att inget är godare än julmust till julmat (vilket är en sanning tycker jag *ler*). Om det är fördrink så ta en å låtsas smutta på ingen märker att du inget dricker ur det. Eller är du partyprinsessan som brukar slå klackarna i taket? I såna fall kanske det är läge med en "sjukskrivning", det kommer ju fler julfester!
Här har tröttheten slagit mig som en klubba! Har i stort sett sovit bort hela helgen, tidigt i säng, långa sovmorgnar o en tupplur mitt på dagen...
Skulle vilja gå i säng nu men måste hämta tonåringen på bio först :(
I morgon är det dags för UL, måtte pyret finnas o leva där inne!
Tjohoo, pyret lever med ett pickande hjärta
ULmaskinen sa 9+5 mina beräkningar 9+2 så det verkar ju stämma fint!
Härligt!!!
Mina symtom har oxå ökat senaste veckan. Tröttheten är förlamande, måste hålla i brösten när jag kliver upp på morgonen för att de är så ömma o så mår jag mer illa.
Var på inskrivning i tisdags o fick veta att både blodsocker o blodvärdet var toppen!
Nu önskar jag bara att denna positiva våg håller i sig!
Är 9+5 idag, snart är 25% gjort
Älskadelillaliv, beklagar verkligen! Vad jobbigt för er!!
Kram
Välkommen Malena C! Kul att inte vara ensam över 40-strecket i den här tråden!
Vilken angenäm överraskning med en graviditet för er, grattis! Du är inte den första jag hör som har varit "utdömd" att kunna få barn men som blir gravid spontant flera år efter 40.
Hoppas er son får bli frisk snart så ni får en lugnare tid!
Det finns även en tråd som heter "40+ som äntligen är gravida igen" där är du i gott sällskap bland oss "veteraner" Välkommen även dit!
En liten blödning med färskt blod i kombination med som mensvärk känns inte roligt! Känns olycksbådande!
Malena C; Mensvärken/molvärken har jag haft i fyra dagar. Ingen mer blödning kommit sen igår. Jag hoppas så att det bara var en tillfällighet!!
Johanna8206; jag har oxå varit förskonad från jobbiga symtom men de jag har haft förvärrades så sent som från v10.
Igår gick jag in i v11 o har nu gjort 25%. VILL genomgå de andra 75% oxå!!!