Inlägg från: Sladdis |Visa alla inlägg
  • Sladdis

Juli bebis 2012

Nu har jag också varit på hälsosamtal. Inskrivning blir 6:e dec då jag är i 9:e veckan (8+5). Kändes härligt att vara där men samtidigt känns allt så osäkert. Har ju själv haft ett MF och när jag läser om andra här på tråden som blöder, får MF och UKH vågar jag inte hoppas att jag ska klara hela vägen.

Hoppas att ni som inte klarade det denna gången snart är på banan igen med små frö.Hjärta    

• Sladdis

Går in i vecka 6 (5+0) idag.Glad Men fy vad tiden sniglar sig fram. "Bara" 34 veckor kvar!Flört  

• Sladdis
    Tolle83 skrev 2011-11-10 17:04:55 följande:
    Värst vad denna tråd stått still idag :O inte likt er tjejer ;)
    Ja äkte hem från jobbet idag. Tröttheten var outhärdlig! Ja mådde illa för ja var så trött.
    Jag har inte sagt nåt till kollegorna än, funderar på att vänta tills jag varit på vul. Jobbar på förskola och har barn med speciella behov på avdelningen. Ja är orolig att nåt ska hända när dom 'flippar'.. Då är de sparkar och slag som härjar...
    Imorn kl 8.15 får ni tänka på mej.. Då är de vul dax och jag är skitnervös!!
    Hur mår ni andra? Idag har ja haft lite småont i magen o ner på ljumsken :S
    Ok, ska tänka på dig imorgon!Glad Varför vul?
  • Sladdis
    Tolle83 skrev 2011-11-10 18:28:11 följande:
    Sladdis
    Vi har försökt i nästan 3 år ( 2mf) och gjort alla utredningar som finns, ( till o med operation) och vi har precis blivit ställda i kö för ivf så blev ja gravid. Nu vill dom ha extra koll på mig och se så allt ser bra ut och att allt sitter på sin plats :)

Vad bra. Måste kännas tryggt! Lycka till!Glad
  • Sladdis
    Ella Jade skrev 2011-11-10 19:03:12 följande:
    Jo möjligheten finns att bebisen mår bra men är mindre än vi tror, felberäknat bara. Visst känner ja mig lite gladare idag men vågar inte hoppas på de för atr bli besviken igen.. Men svårt o låta bli! Ska döpa ungen till MIRAKEL om den ploppar ut ändå i juli :D
    Håller tummarna för Mirakel!!!Glad
  • Sladdis

Har också sömnproblem. Tar tid att somna fast jag är trött, vaknar flera gånger under natten och sen vaknar jag tidigt!Obestämd Så var det inte alls med de andra två..... Funderar kanske mer nu än man gjorde då?

• Sladdis
    Lyckliglottad skrev 2011-11-11 10:58:51 följande:
    Jag vaknar också med under nätterna och har tok svårt att somna om. Väntar du med nummer 3?
    Ja, har två pojkar som är 10 och 15 år. Dina?
  • Sladdis
    Lyckliglottad skrev 2011-11-11 11:10:57 följande:
    Mysig ålder

Jag har en son på 15 månader och en dotter på 6 månader snart
    Ojdå! Cred till dig som orkar två små samtidigt (snart tre)!Glad
  • Sladdis
    Woogie skrev 2011-11-11 11:26:16 följande:
    Hejsan, kan jag hoppa in här? Jag fick veta igår (fast jag misstänkte redan i förrgår). Testade med en digital CB-sticka eftersom jag inte ville ha minsta lilla tvivel. Är i v. 4+5 eller 6 så det är superdupernytt. Är preliminärt beräknad till 14/7. Har en liten på snart 15 månader och en på 10 år sedan innan.

Jag ska på läkarbesök för KUB i mitten på dec. och har inskrivning hos BM på alla hjärtans dag av alla dagar :o)
    Välkommen!Glad

Är du säker på att det inte är tvärtom. Låter sent med inskrivning hos BM i februari. Jag har inskrivning 6:e dec. Då får jag en tid till KUB.
Svar på tråden Juli bebis 2012