Inlägg från: nilepile89 |Visa alla inlägg
  • nilepile89

Juli bebis 2012

EllaBella02 aha va trevligt :) skall ni ha någon gång sen när bebis är född oxå ?? Det har man tydligen där jag och min sambo skall gå :) vi skrev upp oss mycket oxå för att se om det fanns några trevliga blivande mammor där. eftersom jag inte har någon som kommer va hemma samtidigt som jag. Inga vänner på någons håll som skaffat eller på väg att skaffa en liten. Men va trevligt att ni fick lite saker med er :)

• nilepile89

Nu idag har jag äntligen  varit på RUL gissa om vi hade tur?! En barn kardiolog var där på sjukhuset och han tog en titt han med så nu vet vi att vårt lilla pyre verkligen ser fin ut i hjärtat oxå :) Så rörd man kan bli av att se sitt lilla pyre på en data monitor :)

Blev flyttad till den 29 Juli och här e min blogg
    http://blogg.mama.nu/nilenossaile/

• nilepile89
    Hallonmusen83 skrev 2012-02-29 13:38:03 följande:
    Hemma från ul , tvillingarna rör sig bra och de är fina MEN de ligger i SAMMA hinnsäck , alltså finns ingen skiljevägg.
    Täta ulkontroller blir de.

De kan sno in sig i varandras kroppsdelar och navelsträngarna.

Kan säga man lite orolig men jag kan inte påverka detta , är redan sjukskriven pga foglossningen och ska vila mkt pga av tvillinggraviditet.
    Detta säger dem är en riskgraviditet.

Om de inte hitta ngn skiljevägg blir de kejsarsnitt vecka 32-33 ..........
    åh , men det skall säkert gå bra all den koll de har nuförtiden och all medicinsk vård :). Men förstår att du är orolig. Håller tummarna :)
  • nilepile89
    Nej hon såg inte vad det var hon ville inte chansa, hon var inte säker. men min sambo vill inte veta. Men känns ju som det är en flicka efter som hon inte såg någon snopp fast vem vet. Min sambo vill ju inte veta... haha så får se hur detta slutar. blir väl en överaskning :)
  • nilepile89

Hej hoppas ni alla mår bra :) idag har jG var hos bm och hämtat moderskapsintyg. Dock är det fel jG vet att vi skall ha den 29 inte den 9 men min bm kunde inte förstå vad det stod. Nu tyckte hon att jag skulle skicka in det till fk ändå. Men jag kan inte göra det jag skall söka havandeskap tänker inte gå 3 veckor innan så jag får börja ta ut massa fp innan barnet är fött. Jag har sagt till min chef och alla andra den 29. Jag mår jätte dåligt över detta. Skall ringa till mödravården imorrn bitti så de reder ut detta min sambo och jag har inte hört fel. Var i vecka 18+2 förra onsdagen då skulle jag plötsligt vara i v 22 idag. Att man inte kan få någon ordning.

• nilepile89

Åh va gulligt :) en kattunge. Här hemma har vi försökt para våran birma hona 2 ggr nu nu hoppas vi på 3 gången gillt så vi får några bebisar :) Men du skall se hon vänjer sig snart det är en helt ny miljö att komma till :)

• nilepile89

Ja en katt är dräktig 9 veckor, vi har denna dam på foder så jag har ungarna hemma men äger se inte så uppfödaren står för avelskostnaderna. Men jag tror inte det skall bli jättesvårt med bebis sen ändå för kattungarna tar ju mamman hand om. Vi har inte hunnit para henne en tredje gång ännu hon började löpa igen precis så tanken är väl att hon skall para sig igen nu. Jag har en birmahona då sen en kastrerade birma hane :) sedan har vi våran älskade huskatt som vi tog hand om sen bebis från några alkisar som skulle ha ihjäl hm och Hans bror. Dock förlorade vi hans bror han blev påkörd. Det var då jag bestämde att vi skaffar inne katt och då köpte vi våran birma hane.

• nilepile89

Haha och jag som annars alltid vart en hund människa ända till jag skaffade katt. Jag åh min sambo är nu helt tokiga i våra 'barn'

Svar på tråden Juli bebis 2012