Juli bebis 2012
Min son är inte heller hemma just nu och jag hoppas bebisen kommer innan han är tillbaka, samtidigt som jag vill hinna vara bara hans mamma lite mer! Det är det som känns lite jobbigt. Att allt är annorlunda när han kommer hem... Samtidigt som jag bara vill bli av med magen så jag kan bli en bättre och roligare mamma att leka med :)
Nu har jag vaknat efter typ två timmars sömn. Johan har i vanlig ordning lagt sig på soffan och nu kan jag inte somna om pga halsbränna. Så fruktansvärt obehagligt! Har klarat mig rätt bra från den men... När den väl kommer är det hemskt! Hoppas jag kan somna om nu i alla fall!
idag mår jag inte alls toppen! vet inte riktigt vad det är som är fel men jag känner mig helt off, magen e småknas och jag har någon slags värk i magen med, tror inte det kan kalls förvärkar/värkar för antingen har jag inte ont alls en bra stund sen värker det som fan i magen i typ tio munter/en kvart....vad kan det vara? är hyfsat lös i magen med :S (ursäktar infon) jag som skulle storstäda pojkarnas rum har med nöd och näppe lyckats städa köket!!!