Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Juli bebis 2012

Här hemma har vi en liten dam som börjat släppa möblerna och går själv! Hon var tagit 10 steg själv och hon blir så stolt över sig själv varje gång!
    Kan också berätta att Tyra ska bli storasyster om allt går vägen... :) fick ju missfall i maj tror jag, men blödde inte så värst mycket och hade kvar symtom o sen testa jag positivt i juni... Så nu ska vi få ett vul sista juli så vi kan fastställa vecka! Antingen är jag i vecka 7 eller 13 ska bli så spännande!
    Grattis alla 1-åringar, den 25:e är de Tyras tur och jag har lite ångest! Vart har det här året tagit vägen?!? :o

• juliaannaeva

Vad roligt
    nilepile89 då blir våra nästa barn nästan jämngamla med ;)

Tack alla! Känns jätte skoj o denna gången känns de på ett annat sätt... Mår 1000 gånger värre nu med än vad jag gjorde med Tyra.. :/

• juliaannaeva

Tack! Jag mår pyton denna gång :( hoppas de ger sig snart! Åh vad spännande, jag vet ju inte vecka för hade mens den 28/5 men hade testar positivt innan... Var på vul för att kolla om det var missfall men läkaren såg väldigt oklart så fick inget direkt svar o sen kom inte mensen i juni! Ska på vul 31/7 o då ser vi ju vecka

• juliaannaeva

Nu va det ett tag sen någon skrev! Men nu är de måndag igen och denna veckan är det dags för 1-års kalas! Herregud vad fort detta året gått... Vart tog tiden vägen?!?

• juliaannaeva

Jahaja vid denna tiden för ett år sen sa de pang! O 4 timmar senare föddes min lilla tjej! Tänk att hon redan blir 1 imorgon! Vart har tiden tagit vägen?!?

• juliaannaeva

Är det någon annan som har en 1-åring som sover oroligt? Tyra vaknat alltid kring halv 2 o är jätte ledsen o sträcker upp armarna mot mig o vill bara komma över till oss... O nu ikväll o igår kväll så har jag fått natta om henne för att hon gjort så nu med... Tänkte om de va någon fas eller så.

• juliaannaeva

Åh tack för svaret! Stämmer bra, Tyra har sexan en vecka sovit kasst och idag fyller min lilla tjej 1 år! ❤ Natten tills idag var vääääldogt orolig men hoppas de släpper snart

Svar på tråden Juli bebis 2012