snoffsan08 skrev 2012-04-20 22:15:11 följande:
Ja, jag är normalvikt annars. I normala fall pendlar jag mellan 62-65, men när jag vägde mig hos BM sist så vägde jag 90kg. När jag var som störst med 1a barnet vägde jag 89, med 2an 92 och 3an 95kg, så jag hoppas verkligen att jag inte går över två siffrigt denna gång. Jag vet ju att jag kan gå ner efteråt, men det är tungt. Det är MYCKET vätska, men inte bara :o(.
Tack för tipset, men jag har skit svårt för sånt där. Eftersom jag tränar hårt i vanliga fall, så unnar jag mig saker. Tyvärr unnar jag mig saker nu med, men kan ju knappt röra mig pga mina besvär. Ni tycker säkert att jag då får skylla mig själv att jag går upp i vikt, men det är inte så himla lätt tycker jag.
Tack så mycket för styrke Kramen! Den behövdes faktiskt, har varit en jobbig dag idag. Jag käkar mycket grönsaker och så, men har sjukt svårt att låta bli pasta och potatis till köttet.
Skulle inte palla att inte få äta kött, pasta eller potatis. Vet att jag kan dra ner på annat "skit" istället, så jag får nog göra det. Har beställt hallonblads te idag iaf :o) Och har försökt smitta minstingen med vattkoppor. Kanske låter elakt, men vill att hon ska vara så liten som möjligt så det kanske blir mindre jobbigt för henne.
Kött får du äta hur mycket som helst... men om du vill bli av med vattnet i kroppen så är det just pasta, ris, potatis och bröd som består av snabba kolhydrater det hjälper till att binda upp vattnet i kroppen...
Ät kött, fisk, fågel, ägg, grönsaker, ost, nötter och bli kvitt vattnet, sen kan du ju unna dig något gott på helgen i stället...